Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود فلاح روز یکشنبه در جلسه شورای ترافیک در سالن جلسات فرمانداری بروجرد اظهار داشت: هم اکنون مرکز شهر و خیابان‌های پرتردد مملو از ونت بارهایی است که برای امرار معاش اقدام به فروش انوع میوه و سبزیجات می کنند که این اقدام منجر به ایجاد گره های کور ترافیکی شده است.

وی بیان کرد: فعالیت این وانت بارها به حدی است که در خیابانهای مختلف بروجرد ایستگاه ایجاد شده و این درحالیست که بازار هفتگی تربار در نقاط مختلف شهر برگزار می شود اما این وانت ها ساز و کار خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح اضافه کرد: پلیس راهور هر روز آنها را جریمه می‌کند اما با توجه به درآمد بالایی که دارند این جریمه‌ها مانع از ادامه کار آنها نمی‌شود.

معاون فرماندار بروجرد ادامه داد: خیابان جعفری، خیابان امام حسین، میدان بهشت و معلم از نقاطی است که بیشترین مکان فروش و فعالیت این وانت بارها بوده و ترافیک عمده ای ایجاد میکنند و جایی برای تردد نه تنها  وسیله نقلیه حتی تردد عابرین هم به سختی صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: در این راستا باید دستور توقیف انها داده شود چون با جریمه ۵۰ یا ۱۰۰ هزار تومانی اتفاقی نمی‌افتد حتی از شهرهای اطراف مانند ملایر به این شهر می‌آیند.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد تاکید کرد: باید نقاط حادثه‌خیز در شهرستان توسط پلیس راهور مشخص و در کارگروه ترافیک مطرح تا برای رفع آنها تصمیمات لازم گرفته شود.

فلاح گفت: خیلی از اقدامات کارشناسی نشده است در حالی‌که کارها باید علمی و کارشناسی شده انجام شود.

شهردار بروجرد گفت: جداول و رفیوژ وسط باعث آلودگی صوتی و ایجاد بیماری روانی می‌شود.

رحیم جافری افزود:  مصوباتی که در شورای ترافیک به تصویب می‌رسد باید ضمانت اجرایی داشته باشد و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی اهتمام جدی در راستای حل مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان داشته باشند.

 وی تصریح کرد: با عنایت به ضرورت احداث پل عابر پیاده(پله برقی) در بلوار شهید محمد بروجردی، پیشنهاد می‌کنم فاز دوم این طرح به علت حجم بالای تردد و وجود مجتمع‌های مسکونی در بلوار رهبری روبروی شهرک کمپینگ اجرا شود.

 شهردار بروجرد ضمن تاکید بر اخذ مجوز جهت ساخت باند دوچرخه‌سوار در خیابان‌های سطح شهر اضافه کرد: شهر بروجرد از دیرباز یکی از شهرهای پیشرو و پیشگام در استفاده از دوچرخه بوده است که متاسفانه زیرساخت‌های لازم در معابر شهر فراهم نشده است و اگر شعار استفاده از هوای پاک و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی را می‌دهیم باید در جامعه زیرساخت‌های آن را آماده کنیم.

 جافری یکی از معضلات ترافیکی شهرستان را وجود وانت‌بارها دانست و افزود: در بحث سد معبر با همکاری نیروی انتظامی اقدامات موثری صورت گرفته است ولی متاسفانه وانت بارها ساعت‌ها در خیابان‌های سطح شهر توقف کرده و محموله‌های مورد عرضه خود را در خیابان پیاده می‌کنند و باعث ایجاد ترافیک عبوری در سواره رو و حتی پیاده رو می‌شوند که با استفاده از اختیارات قانونی می توانیم این مشکل را برطرف کنیم.

 وی با بیان اینکه در بعضی از معابر، جداول و رفیوژ وسط ارتفاع نامناسبی دارد، اضافه کرد: هرساله جهت رنگ آمیزی این جداول هزینه زیادی صرف می‌شود و همچنین انعکاس صوت به سمت راننده باعث آلودگی صوتی و ایجاد بیماری های روانی می‌شود که با کاهش ارتفاع و کاشت گل‌های فصلی می‌توانیم آرامش و لطافت را به شهروندان هدیه کنیم.

شهردار بروجرد ادامه داد: احداث دوربرگردان رو بروی ترمینال جنوب جهت رفاه حال رانندگان اتوبوس و جلوگیری از سوء استفاده رانندگان غیر بومی و استفاده بیمارستان تازه افتتاح شده امام رضا(ع)، اجرای پیاده رو خیابان جعفری و هرس درختان معارض تابلوهای ترافیکی در سطح شهر ضروری است.

برچسب‌ها بروجرد ریاست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور لرستان پلیس راهنمایی و رانندگی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد لرستان بروجرد لرستان پلیس راهنمایی و رانندگی ایران اخبار کنکور وانت بارها سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 748275

دیگر خبرها

  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • (ویدئو) رئیس شورای شهر: تغییری در طرح ترافیک ایجاد نمی‌شود
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟