Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین رونمایی از کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» زندگینامه خودنوشت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی دقایقی پیش در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزارشد. خبرگزاری میزان - آئین رونمایی از کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» زندگینامه خودنوشت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی دقایقی پیش در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم غلامعلی حدادعادل عضوشورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس شورای ائتلاف اصولگرایان، سرلشکر رحیم نواب صفوی و علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما، خانواده شهید فخری زاده و مرتضی نبوی مدیر مسئول پیشین روزنامه رسالت و خانواده همرزمان شهید سلیمانی حضور دارند.   پیمان جبلی، رئیس کمیته علمی همایش در مراسم رونمایی از کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» زندگینامه خودنوشت سرداردل‌ها که صبح امروز در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، اظهارداشت:خدا را شاکریم که به ما توفیق زندگی در عصر امامین انقلاب را عطا کرد و همچنین به ما توفیق داد ایرانی باشیم که نماد استقلال، شرف، عزت و سربلندی در دنیاست؛ در ایرانی که فخری زاده‌ها و قاسم سلیمانی‌ها را تربیت کرده است.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی امروز زنده‌تر از زندگان با‌ماست و شمشیر او برنده تر، بر سر دشمن خبیث فر‌ود می‌آید. امروز همه دنیا از شهید سلیمانی می‌گوید.

دبیر کمیته علمی همایش گفت: شهید سلیمانی معادلات جهانی را بهم ریخت و معاملات دشمنان در منطقه را به هم زد.

معاون برون مرزی صداوسیما عنوان کرد: شهید سلیمانی امروزه یک علم، نماد ومکتب است؛ مکتب او یعنی شهامت، ایثار، مدیریت جهادی و دیپلماسی انقلابی، هم جنگ و هم صلح است.   بیشتر بخوانید: سردار نقدی: مجاهدان منطقه برای گرفتن انتقام شهید سلیمانی آماده هستند   انتهای پیام/ برچسب ها: حاج قاسم سلیمانی صداو سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی صداو سیما رونمایی از کتاب شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان

به گزارش قدس آنلاین، ۲۰۰۰ نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده
  • آئین تجدید میثاق با شهید والامقام «مرتضی غلامی» درگناوه
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»