Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مرحوم حضرت آیت‌الله مصباح یزدی امشب با حضور تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی طواف داده شد.

به گزارش قدس آنلاین، پیکر عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، مرحوم حضرت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی امشب ۱۳ دی‌ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از خادمان بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) با رعایت دستورهای بهداشتی، در حرم مطهر تشییع و در گرداگرد مضجع منور رضوی طواف داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدام بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) همراه با عود و اسپند، طی مراسمی، پیکر مرحوم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی را با ذکر لااله‌الاالله، محمد رسول‌الله و علی ولی‌الله بر دوش نهادند و برای طواف پیکر این عالم بزرگ مکتب تشیع، از صحن آزادی حرم مطهر وارد روضه منوره شدند.

نوای ملکوتی قرآن کریم و ذکر مصیبت ذاکران و مداحان اهل‌بیت(ع) در این فضای روحانی طنین‌انداز بود و خادمان با ذکر یا امام رضا(ع)، یا اباعبدالله‌الحسین(ع) و یا صاحب‌الزمان(عج) پیکر این عالم مجاهد را گرداگرد روضه منوره طواف دادند.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، رئیس مؤسسه آموزشی‌ و پژوهشی امام خمینی(ره) قم و عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود که حدود یک ماه قبل به دلیل بیماری گوارشی تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت اما پس از مدتی تحمل این بیماری، عصر روز گذشته، ۱۲ دی‌ماه، دعوت حق را لبیک گفت و به لقاءالله پیوست.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

              

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طواف آیت الله مصباح یزدی حرم مطهر رضوی مصباح یزدی آیت الله حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار حسن یاوری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه در قسمت فر در آشپزخانه هتلی در کوچه نوغان ۵ به وقوع پیوسته است و همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۴۴ و ۴۶ و حریق و نجات ایستگاه ۲ و ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طبقات دیگر دچار دودگرفتگی بود که با استفاده از تجهیزات مخصوص توربو فن نسبت به تخلیه دود اقدام شدند، خوشبختانه مسافران سالم و سلامت از طبقات به بیرون منتقل شدند و همکاران در حال حاضر مشغول لکه گیری هستند.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات