Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:13:18 GMT

مسعود شجاعی خیال خداحافظی ندارد! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۹۹۲۹

به نظر می‌رسد مسعود شجاعی دستکم در مقطع کنونی قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد. 

به گزارش ورزش سه، اگرچه باشگاه تراکتور این روزها به شکلی رمزآلود کارهای خود را پیش می‌برد و در فضایی مخفی و دور از چشم طرفداران و خبرنگاران جلسات تمرینی را پشت سر می‌گذارد اما آنچه که جسته گریخته از فضای این تیم به بیرون درز داده می‌شود، علاقه مسعود شجاعی به تداوم بازیگری را نمایان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شماره ۷ سابق تیم ملی با چک سفید امضای زنوزی برای آینده تراکتور، همان برخوردی را دارد که وقتی توپ را در زمین مسابقه می‌گیرد، از خود نشان می‌دهد؛ آرامش حداکثری و دوری از رفتار هیجانی.

شجاعی این روزها همه کاره تیم سرخپوش تبریزی محسوب می‌شود و مقبولیت و محبوبیتش بین هواداران، بازیکنان و تیم مدیریتی - مالکیتی سبب شده تا با اطمینان خاطر مهره چینی خود را انجام دهد؛ ابتدا انتخاب علی نیکبخت برای نمایش عزم خود جهت ادامه فوتبال، سپس وارد گود کردن عباس چمنیان به عنوان مردی باتجربه و حالا مطرح کردن نام محمود برادرش در قسمت «سرمربی» فرم خلاصه بازی.

 

 

چندی پیش نیز محمود شجاعی اعلام کرد که محمد تقوی گزینه مطلوب آن ها برای هدایت تراکتور است. کسی که در دوران کوتاه مربیگری اش در تبریز، نگاه ویژه ای به سه کاپیتان تراکتور داشت و حال مسعود نیز علاقه خود را نسبت به او نشان داده است؛ هرچند که هنوز کوچکترین پالس مثبتی از لندن برای بازگشت به تبریز ارسال نشده.

 

با این حال شواهد حاکی از آن است که پیشنهاد زنوزی به شجاعی هنوز مورد قبول او واقع نشده و تراکتور در شرایط بلاتکلیفی به سر می‌برد. شجاعی ۳۴ ساله نشان داده که قصد ادامه فوتبال را دارد و احتمالا تا پایان لیگ بیستم که اتمام قراردادش با تراکتور نیز هست، به عنوان فوتبالیست نیز شناخته خواهد شد. اما این که سرانجام چه کسی سرمربی تیم تبریزی می‌شود، یک علامت سوال بزرگ است. شاید کار به همین شکل موجود با تغییراتی در حد دستیاران جدید ادامه پیدا کند - فقط یک احتمال (البته نتیجه مهم ترین فاکتوری است که در تراکتور نقشه راه را مشخص می‌کند)

تراکتور مسعود شجاعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور مسعود شجاعی مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی-فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال کشورمان نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت