Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:31:50 GMT

رشته اسکواش برای جوانان ایلام ناشناخته است

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۰۰۰۶

رشته اسکواش برای جوانان ایلام ناشناخته است

فرهاد یاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رشته و هیات ورزشی اسکواش در استان از نوپاترین رشته های ورزشی است که عموم مردم و حتی بسیاری از ورزشکاران با آن آشنایی چندانی ندارند.

وی با بیان اینکه این رشته ورزشی در ایلام نیازمند معرفی است، افزود: یکی از مهم ترین نیازهای رشته اسکواش در ایلام ایجاد کورت مخصوص است که در صورت مشخص شدن این فضا فدراسیون تجهیزات آن را تامین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات اسکواش ایلام تاکید کرد: این رشته ورزشی از سال ۹۷ که رییس آن مشخص شده تاکنون آنطور که باید شناخته نشده و هیچ ورزشکاری نیز متقاضی این رشته نبوده که بخشی از این موضوع به مدیریت گذشته این هیات مربوط می شود.

یاری با بیان اینکه یک ماه از تصدی سرپرستی وی در این هیات می گذرد، یادآور شد: چند فضا برای ایجاد کورت اسکواش در ایلام مشخص شد اما استانداردهای لازم را دارا نبودند و مورد تایید ورزش و جوانان قرار نگرفتند.

وی اضافه کرد: تجهیزات مورد نیاز توسط فدراسیون در صورت وجود فضای استاندارد تامین می شود اما در صورت احداث زمین ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رییس هیات اسکواش ایلام در خصوص معرفی و جذب ورزشکار در این رشته نیز گفت: اولین قدم برای فعال کردن این رشته ایجاد زیرساخت و پس از آن جذب ورزشکار و آموزش مربیگری است.

یاری افزود: هدف ما جذب و تربیت مربی، داور و ورزشکاران متعدد در این رشته در آینده نزدیک است و چنانچه افرادی متقاضی مربیگری باشند، بصورت رایگان برای آموزش به تهران اعزام می شوند.

وی تاکید کرد: معرفی این رشته در فضای مجازی و رسانه ها، نصب بنر در سطح شهر، رایزنی با آموزش و پرورش و استعداد یابی از برنامه های است که در اولویت کار این هیات قرار دارد.

رییس هیات اسکواش ایلام تصریح کرد: معرفی، تربیت ورزشکار، مربی و داور همچنین فعال کردن این ورزش نوپا از اهداف این رشته ورزشی است.

برچسب‌ها ایلام اسکواش وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام اسکواش وزارت ورزش و جوانان ایلام اسکواش وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان

 معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان با اشاره به پایان مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان  در اصفهان گفت:  سه هزار و ۲۰۰ مدال و ۵۵ جام به افراد و تیم‌های برتر اهدا شد.

 علیرضا خاکسار افزود: بیست و سومین دوره این رقابت‌ها در ۲۵ رشته بانوان و ۳۰ رشته آقایان و با حضور نزدیک به ۱۰ هزار ورزشکار و یکهزار و ۵۰۰ داور و عوامل اجرایی برگزار شد.

او با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در ۲۸ سالن ورزشی کلانشهر اصفهان گفت: مسابقات بخش جانبازان و معلولان در پنج رشته ورزشی و رقابت‌های بخش بیماران خاص در چهار رشته ورزشی در رقابت‌های امسال برگزار شد که اتفاقی بسیار قابل توجه است.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان اظهار کرد: این جام یک المپیاد منظم و هدفمند شهری است که نقش موثری در ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در اصفهان دارد.

خاکسار، یکی از اهداف از برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی را ایجاد نشاط در جامعه دانست و اظهار داشت: حضور خانواده‌ها برای تماشای مسابقات در رقابت‌های اخیر پرشور و قابل توجه بود.


 بیست و سومین دوره رقابت‌های ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان از اواخر اسفند پارسال تا اوائل اردیبهشت امسال در کلانشهر اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است