Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت وجود وانت‌بارها در سطح شهر به یک معضل تبدیل شده است.

مسعود فلاح در جلسه شورای ترافیک که ۱۴ دی‌ماه در سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: وجود وانت‌بارها در سطح شهر به یک معضل تبدیل شده است به طوری‌که در مرکز شهر و خیابان‌های پرتردد و دارای گره ترافیکی اقدام فروش میوه و صیفی‌جات می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پلیس راهور هر روز انها را جریمه می‌کند اما با توجه به درآمد بالایی که دارند این جریمه‌ها مانع از ادامه کار آنها نمی‌شود.

معاون فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: باید برای ساماندهی انها یک عزم جدی وجود داشته باشد چون سیما و زیبایی شهر را بهم زده‌اند باعث آلودگی صوتی نیز می‌شوند.

فلاح اضافه کرد: در خیابان جعفری طوری اقدام به فروش می‌کنند مه دیگر جایی برای تردد نه تنها  وسیله نقلیه وجود ندارد تردد عابرین هم به سختی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: در این راستا باید دستور توقیف انها داده شود چون با جریمه ۵۰ یا ۱۰۰ هزار تومانی اتفاقی نمی‌افتد حتی از شهرهای اطراف مانند ملایر به این شهر می‌آیند.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد ادامه داد: باید نقاط حادثه‌خیز در شهرستان توسط پلیس راهور مشخص و در کارگروه ترافیک مطرح تا به رفع آنها اقدام شود.

فلاح اظهار کرد: خیلی از کارها کارشناسی نشده است در حالی‌که کارها باید علمی و کارشناسی شده انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شورای ترافیک پلیس راهور فرمانداری بروجرد بروجرد پليس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)

شرکت زامیاد قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.   به گزارش عصر ایران مدیرعامل شرکت زامیاد در نامه ای به سازمان بورس اوراق بهادار تهران قیمت جدید نیسان وانت برای سال جاری را به شرح جدول زیر اعلام کرد:     مطابق این گزارش قیمت وانت نیسان تک سوز آپشنال که در اسفند ماه ۵۱۷ تومان بود به قیمت جدید ۵۶۰ میلیون تومان در اردبیشت ماه رسیده است.   علاوه بر این وانت نیسان تک سوز آپشنال با موتور M24 plus از ۵۴۲ میلیون تومان به قیمت ۵۷۹ میلیون تومان و وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال نیز از ۵۵۴ میلیون تومان به ۶۲۲ میلیون تومان رسیده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قیمت نیسان آبی در سال ۱۴۰۳
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)
  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • جاسوسان صنعتی - باد آورده
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهضت ملی مسکن بروجرد
  • سرآشپز پخت تورم در ایران