Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرنوش قنبری کارشناس ارشد روانشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تیپ شخصیتی افراد به طور کلی به ۳ دسته شامل؛ درونگرا، برونگرا و ترکیبی از این تیپ را شامل می‌شود.

او در تشریح ویژگی‌های افراد برونگرا بیان داشت: این افراد علاقه زیادی به وقایع پیرامون خود دارند و معمولاً پرحرف، پر جنب و جوش و رو راست هستند، پیشقد‌م شدن در کارها، علاقمندی به دوست یابی از دیگر ویژگی‌های آن‌ها است و به سهولت دوستان جدید پیدا می‌کنند و خود را با گروه جدید وفق می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری افزود: افراد برونگرا به راحتی اظهار نظر کرده و نظرات منفی و مثبت را بیان می‌کنند، همچنین از تعامل و ارتباط برقرار کردن با دیگران انرژی می‌گیرند و تنهایی برای آن‌ها بسیار آزاردهنده است، همچنین می‌توان به تصمیم گیری سریع، یکسان بودن شخصیت آن‌ها در خلوت و جمع، خوش مشربی و اجتماعی و اهل معاشرت بودن، فکر کردن به گفته‌های خود پس از حرف زدن با دیگران، علاقه به انجام کار گروهی هستند و صحبت کردن با صدای بلند به عنوان دیگر ویژگی‌های بارز آن‌ها اشاره کرد.

کارشناس ارشد روانشناسی اظهار کرد: همچنین این افراد فعالیت‌های هیجان انگیز را بیشتر دوست دارند، رنگ‌های روشن را بیشتر می‌پسندند و از راهکار‌ها برای حل مسائل مختلف استفاده می‌کنند تا سریع‌تر به هدف برسند، ضمن اینکه پس از انجام کار‌ها تجربه کسب می‌کنند و معمولاً از تجارب دیگران استفاده نمی‌کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیپ های شخصیتی افراد برونگرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اپل دوباره مذاکرات با اوپن ای آی برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد این شرکت در برخی ویژگی های جدیدی که در سری آیفون امسال معرفی می شود را آغاز کرده است.

به گفته منابع آگاه از امر، ۲ شرکت مذاکرات درباره شرایط توافقنامه و شیوه یکپارچه سازی ویژگی های اوپن ای آی در iOS۱۸(آپدیت آتی سیستم عامل آیفون) را آغاز کرده اند. نشریه بلومبرگ ماه گذشته از مذاکرات اپل برای دریافت مجوز چت بات جمینی گوگل برای قابلیت های جدید آیفون خبر داده بود.

اپل هنوز مشخص نکرده از محصول کدام شرکت در آیفون جدید استفاده می کند و به طور دقیق تر با هر دو شرکت اوپن ای آی و گوگل به توافق می رسد یا یکی از شرکت ها را به طور کامل انتخاب می کند. اپل در راه اندازی هوش مصنوعی که بتواند مانند انسان به سوالات پاسخ نوشتاری یا گفتاری دهد، عقب تر از رقبایی مانند مایکروسافت و گوگل است که هم اکنون این فناوری را در محصولات خود یکپارچه می کنند.

تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل در فوریه اعلام کرد به میزان قابل توجهی در هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند و برنامه های خود برای استفاده از این فناوری را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 6089873 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • کسانی که اعتمادبه‌نفس آن‌ها نمایشی است، این رفتارها را دارند
  • اپل دوباره با اوپن‌ای‌آی سر میز مذاکره نشست
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید/ رابطه عجیب صدای بلند خودرو و ابتلا به سادیسم، روان‌پریشی و خودشیفتگی
  • راهی متفاوت طی کن (+فیلم)
  • ۸ موقعیتی که نیازی نیست درباره آنها به دیگران توضیح دهید
  • همدلی با کودکان، مهارتی که خانواده‌ها با آن غریبه‌اند
  • انواع درب ساختمان