Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده های پلیس نیوهمشایر انگلیس از زندگی و نحوه جنایت های قاتل سریالی "پیتر ساتکلیف " به زودی در حراج ebay به فروش خواهد رسید.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از میرر،"پیتر ساتکلیف "معروف به" پیتر ویلیام کونان "یک قاتل زنجیره ای در یورکشایرانگلستان بود که به جرم قتل 13 زن و اقدام به قتل 7 نفر دیگر دستگیر و دادگاهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در طول دادرسی پرونده اش به 20 بار حبس ابد محکوم شد.

--- ---   قربانیان ---

این مرد روانی پس از دستگیری ادعا کرده بود که خداوند به وی فرمان داده تا زمین را از زنان روسپی پاک کرده و او باید ماموریتش را انجام می داد  به همین دلیل زنهای بسیاری را پس از شکنجه کشته است.گرچه پزشکان بر این باور بودند که او به شدت از بیماری اسکیزوفرنی پارانوئید رنج می برد .پیتر به تازگی در 13 نوامبر 2020 در سن 74 سالگی در حالیکه دوران حکومیتش را سپری می کرد بر اثر بیماری کرونا جانش را از دست داد.
با مرگ این قاتل سریالی جنجالی پلیس غرب یورکشایر اعلام کرد که در حال بررسی فروش پرونده جنایت های این قاتل سریالی است اما به این نیز باور دارد که فروش پرونده ها به بالاترین قیمت در ebay می تواند برای خانواده قربانیان ناراحت کننده باشد اما پلیس بر این باور است که نحوه زندگی و جنایت های این قاتل سریالی می تواند برای بسیاری از مردم خواندنی و شنیدنی باشد.
اوراق پرونده ساتکلیف با عنوان دفتر پرونده قتلهای شیطان یورکشایر به زودی در حراجی معروف ebay به فروش خواهد رسید.

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: قاتل سریالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که خانم ۳۶ ساله‌ای را در اصفهان به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایتی مبنی بر مفقودی یک زن ۳۶ ساله در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند فرد مفقود شده چند روز قبل از جانب شخصی تهدید به قتل شده است و همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که ممکن است فرد گم شده به قتل رسیده باشد و طی هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: فرد دستگیر شده ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد، اما در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

ترکیان ادامه داد: در بازجویی‌های که از متهم انجام شد مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با فرد مفقود شده داخل پارک قرار گذاشته و پس از جر و بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

وی خاطرنشان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی خود، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 749795

دیگر خبرها

  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا
  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد