Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@23:31:38 GMT

کشف زمین‌خواری 20 میلیاردی در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۰۸۷۴

کشف زمین‌خواری 20 میلیاردی در زنجان

سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خدابنده زنجان در پی شکایت اداره جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص تغییر کاربری زمین کشاورزی به متراژ 8 هکتار واقع در شهرستان خدابنده پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: با ادامه یافتن تحقیقات پلیس، مشخص شد سه متهم با خریداری زمین کشاورزی بدون رعایت الزامات و مجوزهای قانونی از سازمان مسکن و شهرسازی و شهرداری اقدام به تفکیک و تبدیل به قطعات خرد مسکونی و فروش به اشخاص حقیقی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه متهمان شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
سردار جهانبخش با اشاره به اینکه با هماهنگی مراجع قضایی اراضی موصوف خلع ید شد، عنوان داشت: حفظ بیت‌المال، آزاد سازی اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین از کشف احتکار 8 میلیاردی در زنجان خبر داد و گفت: در این راستا یک هزار و 900 عدد پکیج و رادیاتور کشف شد.

وی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک پیرامون احتکار کالا توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

جهانبخش با بیان اینکه در عملیات دیگری هم کالای قاچاق و بدون مجوز حمل به ارزش 500 میلیون ریال کشف و ضبط شد، تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و برای بررسی بیشتر این خودرو را متوقف و 36 عدد فیوز فشار قوی قاچاق و بدون مجوز حمل کشف کردند.
 
وی گفت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان کشف زمین خواری پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6091029

دیگر خبرها

  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری