Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در دویست و شصت و یکمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: خط مقدم خدمت رسانی در حمل و نقل عمومی کارگران و رانندگان زحمتکش شرکت واحد اتوبوسرانی تهران هستند؛ متأسفانه چند تن از این عزیزان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باخته‌اند و خانواده‌هایشان دچار بحران جدی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از جلسه‌ کارشناسان کمیسیون عمران و حمل و نقل با نمایندگان کارگران و رانندگان شرکت اتوبوسرانی و بررسی دقیق مشکلات، موارد ذیل به عنوان اصلی‌ترین نگرانی و مطالبات این عزیزان است.

عضو شورای شهر تهران گفت: عدم پرداخت به موقع حق بیمه جاری تأمین اجتماعی، عدم واریز به موقع ۴ درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور که اجحاف در حق این عزیزان است، مطالبه کارگران جهت افزایش حق جذب که متأسفانه افزایش حق جذب کارگران شرکت واحد در سال جاری تنها ۱۰ درصد بوده است. بیشتر  بخوانید لزوم استفاده از انرژی خورشیدی در ساختمان‌های شهرداری و شهری/ مازوت متهم ردیف اول

علیخانی تصریح کرد: باتوجه به موارد مذکور به شهردار محترم تهران تذکر می‌دهم با اتخاذ تدابیر موثر و اجرایی دستور دهد که هر چه سریعتر به مطالبات این قشر مظلوم رسیدگی شود و جهت رفع مشکلات آن‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند