Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:46:16 GMT

لوازم یدکی خودرو را از تیکوما بخرید

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۰۹۴۶

لوازم یدکی خودرو را از تیکوما بخرید

سایت تیکوما فروشنده و عرضه کننده لوازم یدکی انواع خودرو از جمله لیفان، اچ سی کراس و برلیانس می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابرعلام تیکوما، شرکت خودرو سازی لیفان یک کمپانی چینی است و از سال  ۱۹۹۲ در حال تولید خودرو می باشد. فعالیت این کمپانی خودرو سازی به وسیله فردی به نام ین مینگ شان استارت خورده است.

خودروی لیفان

موسس شرکت لیفان در اوایل، فعالیت خود را با تعمیر موتور سیکلت شروع کرد و بعد از گذشت چند دهه وارد عرصه خودرو سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا به حال کمپانی خودرو سازی لیفان خودروهایش را به بیش از ۲۱ کشور دنیا عرضه کرده و از آن جایی که خودروهای این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند، این کمپانی به واسطه صادرات خودروهایش به بسیاری از کشورها، در طول این سال ها پیشرفت قابل توجهی کرده است.

شرکت خودرو سازی لیفان صادرکننده خودروهای خود به کشورهایی از جمله ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، شیلی و برزیل است. خودروی لیفان در تعداد زیادی از کشورها به خصوص کشور ایران دارای طرفداران بی شماری می باشد.

خودروی کیا سراتو

 شرکت تیکوما عامل فروش قطعات یدکی خودروی کیا سراتو مانند چراغ جلو سراتو است. خودروی کیا یک ماشین محبوب کره ای در سرتاسر دنیا است که در ایران نیز بسیار محبوب شده است.

خودروی اچ سی کراس

اچ سی کراس از خودروهایی است که در کشور چین ساخته شده است. این خودرو برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ در نمایشگاه خودروسازی شهر پکن تولید شد. کمپانی اچ سی کراس همکاری اش را در زمینه تولید و مونتاژ خودرو از سال ۹۵ به وسیله ایران خودرو، با کشور ایران آغاز کرده است. خودروی اچ سی کراس بر مبنای پلاتفرم پژو ۳۰۸ طراحی شده و موتورش  TUS می باشد.

گیربکس این خودرو اتوماتیک و متعلق به کمپانی AISIN است. این خودرو دارای امکانات ایمنی زیادی است و در نتیجه در کشور ایران طرفداران بی‌شماری دارد. خودروی اچ سی کراس دارای آپشن‌هایی مانند سان روف، آینه های جانبی راهنما دار، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، روکش چرمی فرمان، صفحه نمایش لمسی و ۴ کیسه هوا است.

این خودرو در دو نوع دستی و اتوماتیک طراحی می شود و مصرف بنزین مدل اتوماتیک آن در حدود ۷.۰۴ و در نوع دستی ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد. کاپوت این خود رو بسیار بزرگ و کشیده است و در نتیجه خودرو را از اندازه ایی که دارد، بزرگ تر نشان می دهد. چراغ های کشیده ایی که در عقب این خودرو وجود دارد، جذابیت ویژه ایی به این خودرو داده است.

این چراغ ها به گونه ایی طراحی شده که شیشه های عقب خودرو را به طور کامل می پوشاند. همانطور که ذکر شد، خودروی اچ سی کراس از خودروهای شاسی بلند و ساخت کشور چین است و در کشور ایران با همکاری شرکت ایران خودرو مونتاژ شده و سپس به بازار عرضه می شود. لوازم یدکی این خودرو شامل لوازم جانبی بدنه، جلوبندی و موتور است.

چراغ جلو و عقب، چراغ ترمز، مه شکن، سپر عقب و جلو، توری زیر سپر، آینه بغل، کمک فنر، سینی فن، سنسور سپر عقب، شبرنگ سپر عقب، گلگیر جلو و عقب، قالپاق رینگی، چراغ خطر روی ستون، منبع انبساط H۳۰ کراس از لوازم یدکی این خودرو محسوب می شوند.

چراغ های ترمز این خودرو در مدل‌های LED و هالوژنی طراحی و ساخته می‌شوند. چراغ‌های LED به گونه‌ایی است که به شیشه‌های عقب خودرو می چسبد.

خوروی برلیانس

شرکت برلیانس از تولیدکنندگان خودروهای چینی و همچنین لوازم یدکی آن است و فعالیت خود را در زمینه تولید و مونتاژ خودرو از سال ۱۹۹۲ شروع کرده است. این کمپانی  خودرو سازی توسط فردی به نام یانگ رونگ تاسیس شده است. این کمپانی در آغاز فعالیتش، با همکاری شرکت تویوتا، در حال تولید مینی بوس بوده است.

شرکت برلیانس در سال ۲۰۰۹  بیش از ۱۵۰ هزار خود روی سواری به بازار وارد کرد. هم‌اکنون این شرکت خودروهای خود به کشورهایی از جمله کلمبیا، روسیه، استرالیا، کره جنوبی و بعضی از کشورهای حوزه خلیج فارس عرضه می کند.

در سال ۲۰۱۰ کمپانی برلیانس موفق به تولید ۸۰۰ هزار خودرو شد ولی در سال ۲۰۱۲ تولید این خودروها تا حد زیادی کاهش پیدا کرد زیرا تمرکز اصلی این کمپانی در این مدت بیشتر بر کیفیت خودروهای تولید شده بود.

در سال ۲۰۱۱ شرکت برلیانس جزء ۱۰ برند تجاری برتر در زمینه خودرو سازی شد. شرکت تیکوما عامل فروش لوازم یدکی برلیانس در تهران است. سینی جلوی برلیانس سری ۲۰۰، از محصولات وارداتی کشور چین بوده و مشتریان می توانند به راحتی این محصول را در سایت تیکوما خریداری کنند.

سینی جلوی این خودرو به عنوان سینی فن رادیاتور و سینی جا چراغی نیز شناخته می شود. این سینی، می‌تواند از قطعاتی مثل رادیاتور آب و رادیاتور کولر به خوبی محافظت کند. چراغ جلوی برلیانس نیز بر روی سینی این خورو نصب می‌شود.

دینام و باطری یکی از مهم ترین لوازم یدکی این خودرو بوده و جزئی از سیستم برق خودرو به حساب می‌آیند. باطری، قادر است زمانی که خودرو خاموش است، برق مورد نیاز خودرو را توسط انرژی الکتریکی تامین نماید. دینام خودرو می تواند وقتی موتور روشن است، انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لوازم یدکی خودرو خودرو لیفان لوازم یدکی کشور ایران خودرو سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی وزیر تندرو اسرائیلی چپ کرد / عبور از چراغ قرمز

به گزارش صدای ایران از فارس، رسانه‌های اسرائیل گزارش داده‌اند خودروی دولتی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل تصادف کرده است.


او زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده است. فیلمی توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شده که ظاهراً واژگون شدن خودروی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل را نشان می‌دهد.


گفته می‌شود این اتفاق در شهر «رمله» در مرکز فلسطین اشغالی به وقوع پیوسته است.


برخی از گزارش‌های تأییدنشده وضعیت او را وخیم گزارش کرده‌اند.


بن‌گویر وزیر راست افراطی کابینه جنگی «بنیامین نتانیاهو» است. او از سال ۲۰۲۲ تا کنون وزیر امنیت داخلی سرائیل بوده است.
او رئیس حزب «اُتسما یِهودیت» یا «قدرت یهودی» است که بر پایه ایدئولوژی موسوم به «کاهانیسم» و «عرب‌ستیزی» بنا نهاده شده است.

 
کاهانیسم یک ایدئولوژی صهیونیستی است که معتقد است عرب‌های ساکن فلسطین اشغالی دشمن یهودی‌ها و اسرائیل هستند.

 
کاهانیسم به دنبال تشکیل یک تئوکراسی یهودی در اراضی اشغالی فلسطین بدون حق رأی برای افراد غیریهودی است.


برخی از اظهارات جنجالی بن‌گویر تصویر بهتری از عمق فاشیسم در دیدگاه‌های او را نشان می‌دهد. بن‌گویر به عنوان مثال، اوت سال ۲۰۲۳ گفته بود: «حق من و همسر من و بچه‌های من برای قدم زدن در منطقه یهودا و شومرون (یهودا و سامره) مهم‌تر از حق تردد عرب‌ها است.»


اوایل اکتبر ۲۰۲۳ هم بن‌گویر بعد از دستگیری ۵ یهودی حریدی به دلیل تف کردن به مسیحی‌ها گفت که چنین اقدامی را نمی‌توان مجرمانه تلقی کرد.

 
وی بعد از عملیات «طوفان‌الاقصی» نیز چندین بار از کشتار تمامی ساکنان غزه حمایت کرده؛ از جمله در نوامبر ۲۰۲۳ گفت: وقتی می‌گویند که حماس باید حذف شود منظور این است که همه آنهایی که آواز می‌خوانند، از حماس حمایت می‌کنند و آب‌نبات پخش می‌کنند [هم باید حذف شوند.]همه آنها تروریست هستند.

 
از جمله دیگر اظهارات جنجالی او در ۱ ژانویه بود که گفت که جنگ با حماس فرصتی برای کوچاندن فلسطینی‌ها از غزه است.

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • خودروی وزیر تندرو اسرائیلی چپ کرد / عبور از چراغ قرمز
  • فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر