Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مصرف بهینه و صحیح انرژی باید به مردم آموزش و در جامعه فرهنگ‌سازی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان اظهار داشت: مردم باید از هدر رفت منابع انرژی نظیر آب و برق و گاز جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه مصرف بهینه و صحیح انرژی باید به مردم آموزش داده شود گفت: صرفه‌جویی در مصرف انرژی از هدر رفت این منابع جلوگیری می‌کند.

آمادگی همراه اول برای هوشمند کردن فرآیندها در حوزه انرژینایب رئیس کمیسیون انرژی ‌مجلس: سند تحول قضایی کارشناسانه تدوین شده استگفتگوی تسنیم با شکوری|جبران کل درآمد نفت فقط با 5درصد معادن/ رئیس‌جمهور راست می‌گوید 95درصد پهنه معدنی را از حبس آزاد کند؛ 16درصدش دست انرژی اتمی است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: فصل سرد زمستان فرا رسیده است و مردم باید در مصرف گاز صرفه‌جویی داشته باشند تا همگان از این سرمایه ارزشمند بهره‌مند باشند.

آیت‌الله شاهچراغی در ادامه خدمت‌رسانی به مردم را موجب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و گفت: عزت و سربلندی در جلب رضایت خالق و مخلوق است که خادمان مردم باید آن را مدنظر قرار دهند و از هر فرصتی برای خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم استفاده کنند.

وی بیان کرد: مسئولان باید از فرصت خدمتگزاری به مردم برای مورد لطف خداوند قرار گرفتن، استفاده کنند و بدانند خوشحال کردن مردم؛ رضایت پروردگار را به دنبال دارد.

علیرضا اعوانی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما خدمت‌رسانی و توجه به مناطق محروم استان است.

وی بیان کرد: علیرغم شیوع ویروس کرونا اما عملیات گازرسانی به مناطق روستایی در استان سمنان متوقف نشده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان کمبود بودجه را با توجه به هزینه‌بر بودن طرح‌های گازرسانی عامل مهم در کاهش سرعت اجرای طرح‌های مختلف عنوان کرد.

اعوانی بر همکاری مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات در حوزه گازرسانی به‌ویژه در مناطق روستایی استان سمنان تأکید کرد.

به گزارش تسنیم، 100 درصد جمعیت شهری و 91 درصد جمعیت روستایی استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی و نشاط جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عبدی شامگاه سه‌شنبه در نخستین جشنواره گرامیداشت معلم ماندگار در اراک، اظهار کرد: معلمان همواره در تمام عرصه‌ها به علم آموزی و پرورش نسل آتی جامعه می‌پردازند و این مهم جوهره معلمی است که همواره در جامعه جاری و ساری است.

وی از معلمان، اساتید و جامعه فرهنگی استان به‌عنوان الگوهای اخلاقی، ادبی، فرهنگی و اجتماعی یاد کرد و گفت: انتظار است آثار وجودی رفتار و تعالیم معلمان به‌گونه‌ای باشد که انسان‌هایی پاک، درستکار، امانت‌دار، معتقد و با صداقت را برای آینده پرورش دهند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور تاکید کرد: پویایی، خلاقیت و نشاط جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح معلمان است که باید مورد توجه ویژه فرهنگیان قرار گیرد.

عبدی تاکید کرد: نیروی انسانی تربیت شده به دست معلمان، علاوه بر تداوم و استمرار انقلاب اسلامی، حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را توسط این دانش‌آموزان رقم می‌زند.

وی گفت: امید است تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت کشور بتوانند در تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی موفق عمل کنند.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به نقش مهم معلمی گفت: در مساله سوادآموزی باید تکلیف محوری عمل کرد و این یعنی همه آحاد جامعه باید برای سوادآموزی تلاش کنند چراکه سوادآموزی دیگر تنها آموزش خواندن و نوشتن نیست.

معاون وزیر آموزش و پرورش، شغل معلمی را یک مسیر انسان سازی عنوان کرد و گفت: امید است دانش معلمان همواره به روز باشد و این قشر زحمتکش هوشمندانه تصمیم گیری کنند و با بصیرت عمل کنند.


جمله کلیدی "ما همه زیر بار منت معلمان هستیم" در جامعه تجلی یابد

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در نخستین جشنواره گرامیداشت معلم ماندگار استان مرکزی، بیان کرد: درخت انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا روز به روز تنومندتر می‌شود و امید است بتوانیم قدردان این خون‌های پاک باشیم.

حسین مولوی افزود: چنانچه این جمله کلیدی "ما همه زیر بار منت معلمان هستیم" در جامعه توسعه و تجلی یابد، هیچ مدیری پشت میز نمی‌نشیند و همواره آماده خدمت است.

وی افزود: طرح تجلیل از معلمان ماندگار اقدام ویژه ای است که از بهمن ماه پارسال در استان کلید خورد و ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از طریق لینک، معلمان ماندگار خود را معرفی کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی در این استان گفت: معلمان ماندگار هر ساله با معرفی به این دبیرخانه معرفی و تجلیل خواهند شد.

مولوی برگزاری نخستین جشنواره عکس صمصامی و استقبال خوب استان‌ها اشاره کرد و گفت: ۹۴۶ نفر در دو بخش فرهنگی و دانش آموزی از ۲۴ استان کشور در این جشنواره با موضوع معنویت و شادی شرکت کردند.
در این مراسم از معلمان ماندگار، معلمان نمونه در عرصه‌های مختلف قرآنی، ورزشی و علمی تقدیر و تشکر شد، همچنین از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی عکس صمصامی نیز با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد

کد خبر 6099902

دیگر خبرها

  • پویایی و نشاط جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح است
  • مطلبی از حواریون امام(ره) بود
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • تولید گاز باید افزایش پیدا کند/ لزوم بهینه سازی مصرف
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز