Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت داوری بررسی فسخ قرارداد واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: رأی نهایی هیأت داوری درباره فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه به این شرکت و سازمان خصوصی‌سازی ابلاغ شده است.

عبدالعلی میرکوهی، رئیس هیأت داوری بررسی فسخ قرارداد واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در خصوص ابلاغ رأی نهایی هیأت داوری به این شرکت و سازمان خصوصی سازی گفت: طبق اعلام قبلی، بنا بود رأی نهایی هیأت داوری برای فسخ قرارداد واگذاری این شرکت در روز‌های ۱۳ یا ۱۴ دی‌ماه به این شرکت و سازمان خصوصی سازی ابلاغ شود که این مهم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرکوهی با تاکید بر اینکه رأی نهایی هیأت داوری درباره فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه به این شرکت و سازمان خصوصی سازی ابلاغ شده است، افزود: با توجه به اینکه این رأی قطعی نیست و قابل اعتراض است و احتمال می‌رود یکی از طرفین نسبت به آن معترض شود، هیأت داوری از لحاظ قانونی نمی‌تواند این رأی را رسانه‌ای و اعلام کند.   بیشتر بخوانید: رأی نهایی هیأت داوری در مورد فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه ۱۳ یا ۱۴ دی ابلاغ می‌شود / این رأی قابل اعتراض است
رئیس هیأت داوری بررسی فسخ قرارداد واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ابراز کرد: برای اطلاع از نتیجه رأی هیأت داوری باید از طریق شرکت هفت تپه و سازمان خصوصی سازی پیگیری‌های رسانه‌ای صورت گیرد و ما نمی‌توانیم آن را اعلام کنیم.
وی ابراز کرد: در صورتی که رأی ابلاغی مورد اعتراض یکی از طرفین باشد، این پرونده به دادگاه ارجاع داده می‌شود و بعد از رأی دادگاه نتیجه قطعی آن مشخص می‌شود؛ از این رو، تا زمانی که مشخص نشود طرفین نسبت به رأی ابلاغی معترض هستند یا خیر، نمی‌توان گفت که رأی هیأت داوری برای فسخ قرارداد شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، قطعی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرونده هفت تپه سازمان خصوصی سازی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه هیات داوری هفت تپه شرکت و سازمان خصوصی سازی ابلاغ شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه فسخ قرارداد واگذاری هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 سازمان خصوصی سازی برای تغییر نام باشگاه استقلال چراغ سبز نشان داد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: «اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد.» اظهارات رئیس سازمان خصوصی سازی درباره این تغییرات را می‌بینید و می‌ظشنوید.

دیگر خبرها

  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس