Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@12:45:01 GMT

بررسی عبور ایمن شهروندان از پل های عابر پیاده

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۱۱۶۶

بررسی عبور ایمن شهروندان از پل های عابر پیاده

اعضای شورای شهر تهران صبح امروز یک فوریت طرح عبور ایمن شهروندان از پل های عابرپیاده را به تصویب رسانند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز یک فویت بررسی طرح عبور ایمن شهروندان از پل های عابر پیاده روی میز بررسی شورای شهر قرار گرفت و علی اعطا به عنوان پیشنهاد دهنده این طرح با بیان اینکه این طرح، "طرح الزام شهرداری تهران به ارائه  لایجه عبور ایمن شهروندان از پل های عابر پیاده شهر است" گفت: هفته گذشته این طرح با امضا ۹ نفر از اعضای شورای شهر تقدیم هیات رئیسه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ضوابطی در مورد پل های عابر در خصوص نصب تابلوهای تبلیغاتی، جداره سازی پل ها، مسیرهای  دسترسی مثل پله ها و تامین روشنایی وجود دارد، اما اجرای این ضوابط، ایمنی مکفی برای شهروندان ایجاد نمی کند، افزود: به همین دلیل با حجم وسیعی از نارضایتی وشکایت مردم از ناایمنی پل ها مواجه هستیم  که حتی برخی آن را تعبیر به تونل وحشت می کنند که این طرح را با همراهی تعدادی از همکاران در جهت بازنگری این ضوابط تقدین کردیم که خود مصوبه پیشین شورا بازنگری شود که امر پیچیده نیست.

اعطا با بیان اینکه حداقل دو سال است که این درخواست ها با قید فوریت و حتی انتقاد به مدیریت شهری وارد می شود و حالا که در انتهای دوره مدیریت هستیم با قید یک فوریت این طرح را آوردیم تا مشمول گذر زمان نشود، افزود: از دوستان میخواهم به این فوریت رای دهند تا بتوانیم در کمیسیون ها ضوابط قبلی را بازنگری کنیم.

در ادامه مرتضی الویری در مخالفت با یک فوریت این طرح گفت: این روزها حتی پیاده روها هم برای تردد ایمن افراد مناسب نیست و فوریت برای زیان و خطر جدی که متوجه شهروندان باشد، موضوعیت دارد و می تواند این طرح عادی بررسی شود.

محمد سالاری در موافقت با این طرح با بیان اینکه من از مخالفت برخی دوستان تعجب کردم افزود: این موضوع ایمنی پل ها مشکلی است که بخش زیادی از شهروندان در طول شبانه روز با آن مواجه هستند و امروز کمپینی به گستردگی همه شهروندان تهرانی ایجاد شده و مطالبه جدی مردم رفع فضاهای بی دفاع شهری است و متاسفانه در شهرداری تهران طی سالهای اخیر به دلیل رویکرد صرف درآمدزایی بدون پیوست اجتماعی و آسیب اجتماعی و بی توجهی به جامعه زنان، این تونل های وحشت شکل گرفته است.

حق شناس در تذکری با اشاره به شوخی محسن هاشمی با مناف هاشمی که عنوان کرد "مگر بیکاری که همیشه در جلسه حاضری" گفت: ممکن است شهروندان متوجه شوخی های آقای هاشمی نشوند و باید از حضور و توجه مناف هاشمی در جلسه تشکر کنیم.


به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران با ۱۶ رای یک فوریت طرح عبور ایمن شهروندان از پل های عابرپیاده را به تصویب رساندند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران پل عابر پیاده شورای شهر یک فوریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه فردی در زمینه راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد این فرد با راه اندازی این مرکز اقدام به دخالت در امور پزشکی از طریق ارائه خدمات زیبایی و کاشت مو به شهروندان می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از محل موفق به کشف مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی و یک دستگاه کاشت مو شدند.

وی با اشاره به پلمب محل و معرفی متصدی مرکز به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد برای مراجعه به مراکز درمانی و کلینیک های زیبایی قبل از هرچیز از اعتبار و داشتن مجوز آن مرکز اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6093262

دیگر خبرها

  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود