Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان، از کشف یک فقره پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانکی برای ارتقای بازی آنلاین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرگرد احسان بهمنی در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر خالی شدن حساب بانکی و عدم دریافت پیامک های تراکنش بانکی، مراتب برای پیگیری در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: طی تحقیقات و بررسی های انجام شده مشخص شد طی 4 روز  با  57 تراکنش بانکی،حساب کاربری متهم در کافه بازار افزایش اعتبار داشته است،بنابراین با هر بار شارژ حساب کاربری، از مبالغ واریزی برای پرداخت های درون برنامه ای بازی جعبه مرگ استفاده شده است،عاقبت شاکی پس از تلاش برای انتقال وجه به کارت بانکی همکارش متوجه این برداشت غیر مجاز می شود.

سرگرد  بهمنی، افزود: با اقدامات فنی و جمع آوری ادله دیجیتال،محرز گردید عملیات برداشت مبالغ از طریق شماره موبایل خود شاکی و توسط پسر وی انجام شده است،همچنین پیامک های تراکنش بانکی توسط فرزندش پاک شده است،بر همین اساس شاکی اقدام به ثبت رضایت کتبی و خواستار مختومه شدن جریان دادرسی شد،بنابراین پرونده برای پایان مراحل قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس ارجاع گردید.

سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان گفت: کاهش شادابی و تحرک در اجتماع و خانواده، همچنین کاهش امید به آینده باعث شده است تا نسل کم سن و سال سرزمین ما،بیش از حد نرمال به بازی های آنلاین خشونت آمیز و ابزارهای مجازی برای تسکین بخشی و خودفریبی تکیه نمایند،متأسفانه خانواده ها به علت مشغله ها و تنش های زیاد فکری برای رهایی از کلنجار با فرزندان،از حربه سرگرمی های مجازی استفاده می کنند و نظارتی هم توسط آنها صورت نمی گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس فتا کلاه برداری بازی جعبه مرگ پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ شاطری با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر شاهد کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی از حساب افراد بودیم، از شهروندان خواست هنگام خرید از فروشندگان دوره گرد که معمولا در ورودی و خروجی شهر‌ها هستند مراقب اطلاعات کارت بانکی خود باشند و رمز کارت را خودشان وارد کنند.
او افزود: اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان نموده و حساب بانکی آنها را خالی کرده و یا به فروشنده‌ای شک کردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه atm کارت بانکی خود رمز کارت خود را تغییر دهندو در صورت برداشت از حساب شان در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجرم را شناسایی و پرونده آنها رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد