Web Analytics Made Easy - Statcounter

البته این نکته را باید همیشه به خاطر داشته باشید که، تعمیر لوازمی مانند یخچال فریزر نیاز به تخصص و توانایی خاصی دارد و در صورتی که بدون داشتن دانش فنی دست به این کار بزنید، احتمال دارد یخچال به‌طور کامل از کار بیفتد و مجبور شوید که یک یخچال نو بخرید.

در ادامه نکات اولیه‌ای که نیاز به تماس با تعمیرگاه یخچال فریزر ندارد را برایتان آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آگاهی درباره این نکات آموزش تعمیر یخچال، می‌توانید مشکلات ساده و پیش و پا افتاده یخچال فریزرتان را برطرف کنید. البته برای پیدا کردن مشکلات ویژه هم شما را تنها نخواهیم گذاشت. پس از آموزش نکات اولیه تعمیر یخچال در سایت https://tamirsara.com/ ، راهکار برطرف کردن مشکلات بزرگ و مهم یخچال فریزر را هم به شما ارائه کرده‌ایم.

مشکلات رایج یخچال فریزر و روش‌های برطرف کردن آن‌ها

رایج‌ترین مشکلاتی که هر یخچال فریزری ممکن است با آن‌ها مواجه شود عبارتند از:

تولید سر و صدای زیاد یخچال فریزر

متداول‌ترین مشکلی که اغلب کاربران از دست آن شکایت دارند، سر و صدای زیادی است که یخچال تولید می‌کند. گاهی این موضوع به‌اندازه‌ای آزاردهنده می‌شود که اعضای خانواده آرزو می‌کنند که کاش نیازی به نگهداری موارد غذایی نداشتند و یخچال را برای همیشه به بیرون از خانه می‌فرستادند. البته این موضوع در خانه‌های آپارتمانی جمع‌وجور پررنگ‌تر است.

اولین قدم برای پیدا کردن علت این مشکل، چک کردن وضعیت قرارگیری یخچال است. اگر سطحی که یخچال را روی آن گذاشته‌اید ناصاف باشد، این احتمال وجود دارد که سر و صدای گوش‌خراشی از یخچال فریزر به گوش برسد؛ بنابراین ابتدا باید تراز بودن یخچال را بررسی کنید و آن را در مکانی صاف قرار دهید.

با وجود اصلاح سطح قرارگیری یخچال، اگر همچنان سر و صدای بلند آن ادامه داشت و قطع نشد، احتمال دارد که مشکل از فن یا کمپرسور یخچال باشد. بررسی این موضوع را باید به نیروهای متخصص تعمیرسرا واگذار کنید. چون بررسی عملکرد قطعات ویژه یخچال نیاز به تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارد. تعمیر یخچال تعمیرسرا یکی از مهمترین و پرتقاضاترین خدماتی است که ما به مشتریانمان ارائه میدهیم.

بسته نشدن درب یخچال

اگر درب یخچال فریزر به خوبی بسته نمی‌شود، باز هم احتمال دارد که محل قرارگیری آن تراز نباشد. ابتدا یخچال را روی سطح صاف قرار دهید و وضعیت درب یخچال را بررسی کنید. اگر باز هم در بسته نشد، احتمال دارد که لاستیک دو درب یخچال کهنه‌شده باشد و در یخچال به خوبی به بدنه نچسبد. اگر این مشکل وجود داشته باشد، باید لاستیک دور درب یخچال تعویض شود.

در مرحله بعدی باید مواد غذایی که درون درب یخچال قرار داده‌اید را بررسی کید. احتمال دارد که مواد غذایی که درون درب یخچال قرار داده‌اید وزن بالایی داشته باشند و سبب افتادگی درب یخچال شده باشند، در پی این مشکل درب یخچال به خوبی بسته نخواهد شد و احتمال دارد که باز بماند.

در صورتی که مواد غذایی درب زیاد باشد یا جای یخچال تراز نباشد، می‌توانید خودتان این مشکل را برطرف کنید؛ اما درصورتی که لاستیک دور درب یخچال دچار مشکل شده باشد، توصیه می‌کنیم که این کار را به یک فرد متخصص بسپارید. تعمیرسرا این امکان را برایتان فراهم کرده که با یک تماس از این مرکز درخواست نیروی متخصص کنید؛ بنابراین در کمترین زمان می‌توانید مشکل درب یخچالتان را برطرف کنید تا مواد غذایی موجود درون آن خراب نشود.

گرم شدن بدنه یخچال

بعضی از کاربران از مشکل گرم شدن بیش‌ازحد بدنه یخچال منزلشان گلایه دارند. برای پیدا کردن علت این موضوع هم می‌توانید خودتان دست‌به‌کار شوید. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، محل قرارگیری یخچال است. اگر یخچال را به کابینت‌ها یا دیوار پشت سر آن چسبانده باشید، هوای اطراف آن در یک محل می‌ماند و جابجا نخواهد شد. این موضوع منجر به گرم شدن بدنه یخچال می‌شود. اگر یخچال بیش‌ازحد به لوازم اطراف آن چسبیده است، توصیه می‌کنیم که یخچال را در مکانی که اطراف آن باز است قرار دهید.

دومین دلیل بروز این مشکل بالا بودن حجم مواد غذایی موجود در یخچال است. اگر مواد غذایی زیادی در یخچال نگه‌داری می‌کنید، باید این نکته را بدانید که کمپرسور یخچال باید با فشار بیشتری کار کند تا بتواند هوای خنک درون یخچال را تامین کند. برای برطرف کردن این مشکل بهترین راه این است که مواد غذایی را به‌اندازه تهیه کنید تا یخچال بتواند هوای خنک مناسب را برای گردش در بین آن‌ها فراهم کند.

اگر هیچ‌کدام از این موارد دلیل گرمایش یخچال نبود، باید عملکرد دستگاه توسط نیروها متخصص بررسی‌شده و تعمیر یخچال انجام شود.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

نکاتی که تا به اینجا ارائه کردیم، برای تعمیر تمام یخچال‌ها ازجمله یخچال جنرال الکتریک استفاده می‌شوند؛ اما همان‌طور که لوازم‌خانگی برند مختلف دارای ساختار متفاوتی هستند، یخچال آمریکایی جنرال الکتریک هم طبق اصول خاصی طراحی‌شده است. این ساختار منجر به کارایی بالا و مشتری پسند بودن این محصول شده؛ اما از طرفی، تعمیر یخچال جنرال الکتریک را دشوار کرده است.

اگر این یخچال فریزر را در منزلتان دارید و یک متخصص می‌خواهید که مشکلات آن را شناسایی و برطرف کند، پیشنهاد می‌کنیم به تیم حرفه‌ای تعمیرسرا اعتماد کنید. متخصصین این مرکز با عملکرد این یخچال آمریکایی به خوبی آشنا هستند و عیب‌یابی و تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک را به بهترین نحو انجام می‌دهند. یکی از معتبرترین مراکز برای تعمیرات تخصصی یخچال های آمریکایی نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک tamirsara است که میتوانید با خیال راحت خدمات خود را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

تعمیرسرا خدماتش را گارانتی می‌کنید. درخواستتان را با اطمینان خاطر ثبت کنید. این مرکز کمکتان می‌کند که یخچالتان همیشه سالم و کارآمد باقی بماند!

منبع: فارس

کلیدواژه: یخچال آموزش مواد غذایی عملکرد یخچال جنرال الکتریک یخچال فریزر تعمیر یخچال برطرف کردن مواد غذایی درب یخچال سر و صدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در خطبه‌های این هفته شهرستان اقلید ضمن گرامیداشت بزرگداشت هفته مقام معلم، اظهار کرد: معلمان، سازندگان انسان‌ها و معمار آینده‌ی فرهنگی کشور و اثرگذارترین عامل در پی‌ریزی تمدن اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه ارزش معلم را نمی‌توان با مقیاس‌های مادی سنجید، از حضور صدها معلم از ۹ استان کشور برای صعود به قله «بُل» بلندترین قله استان فارس در شهرستان اقلید در جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد و بیان‌کرد: این یک حرکت نمادین و تداعی کننده فتح قله‌های فرهنگی است.

امام جمعه اقلید در ادامه به یک مطالبه شهرستانی در شهرستان اقلید اشاره کرد و گفت: سازمان خصوصی سازی با توجه به شعار سال و همچنین به واسطه پویا بودن مجتمع کشتارگاه صنعتی شهرستان اقلید باید دنبال حل مشکل سرمایه گذار فعلی باشد تا از تعطیلی مجدد این مجموعه و بیکاری پرسنل آن جلوگیری شود.

حجت الاسلام گشول بیان کرد: اگر چه در این دولت هزاران واحد تولیدی و کارخانه احیا شده و به چرخه تولید برگشته اما نتیجه بارز تصمیمات غیر کارشناسی در برخی استان‌ها، به تعطیلی و بیکاری نیروهای بعضی مجموعه‌ها منجر شده است.

وی تاکید کرد: برای پیشگیری از عواقب این نوع تصمیمات باید با مدیریت جهادی و مردمی که از دولت کنونی سراغ داریم با اتخاذ تصمیم مناسب برای رفع مشکل سریعاً اقدام شود.

کد خبر 6089171

دیگر خبرها

  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است