Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرم نویدکیا رکورددار بیشترین تعداد بازی در تقابل با پرسپولیس است و محمود کریمی هم تنها بازیکنی به شمار می رود که در این مصاف حساس موفق به ثبت هت‌تریک شده است.

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا و محمود کریمی دو ستاره سپاهان در دهه هشتاد بودند که طلایی‌پوشان اصفهانی روزهای درخشانی را تجربه می کردند و این دو بازیکن سال‌های زیادی مقابل پرسپولیس بازی کردند و حالا در قامت مربی پای به آزادی می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرم نویدکیا با 24 بار حضور در دیدار با پرسپولیس از این حیث رکوردار محسوب می‎شود و توانسته در این 24 بازی دو گل نیز به ثمر برساند.


رکوردار دیگر این بازی حساس در فوتبال ایران محمود کریمی است که 4 گل مقابل پرسپولیس به ثمر رسانده؛ شاید به یادماندنی‌ترین گل‌های او همان سه گلی باشد که در ورزشگاه آزادی در نیمه نهایی جام حذفی وارد دروازه سرخپوشان کرد، تا نام خودش را به عنوان تنها هت‌تریک کننده تاریخ تقابل دو تیم ثبت کرده باشد.

 


کریمی در ابتدای فصل با اصرار محرم نویدکیا به کادر فنی سپاهان اضافه شد و حالا باید دید این دو که پیش از این به عنوان بازیکن مقابل پرسپولیس بازی کردند، در کسوت مربیگری چه خواهند کرد.


البته کریمی پیش‌تر در کنار مربیانی نظیر امیرقلعه نویی و زلاتکو کرانچار به عنوان مربی در کنار سپاهان بوده است و حالا روز سه شنبه 16 دی ماه بار دیگر اینبار در کنار محرم پا به آزادی خواهد گذاشت.

 

 

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان محرم نویدکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

دیگر خبرها

  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!