Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:54:56 GMT

سهم زنان در پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ بود

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۲۰۵۸

سهم زنان در پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ بود

به گزارش ایرنا، صدیقه ربیعی روز یکشنبه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر و بزرگداشت مقام زن و روز مادر که با حضور مشاور امور زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی استان قزوین برگزار شد، افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای نشان دادن توانمندی و مشارکت همه‌جانبه زنان در عرصه‌های مختلف است.

وی اظهار داشت: انتقال ارزش‌های انقلاب و بازگو کردن حوادث پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برای نسل جوان و نوجوان یکی از مهم‌ترین وظایف مسوولان از جمله مشاوران امور بانوان در دستگاه های مختلف اجرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی با اشاره به بحران کرونا اضافه کرد: این شرایط نباید مانعی برای برگزاری برنامه‌ها و همایش‌ها شود و باید به صورت خلاقانه و با رویکرد جدید نسبت به پیش‌بینی برنامه‌های مرتبط با این ایام در فضای مجازی اقدام کرد.

وی، هدف از اجرای برنامه های مربوط به سالگرد پیروزی انقلاب از سوی کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را  تبیین و انعکاس دستاوردهای علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری زنان طی سال‌های پس از انقلاب دانست و اظهار داشت: این برنامه‌ها نقش موثری در تشویق و ترغیب زنان و برنامه‌ریزی مناسب به‌ منظور نقش‌آفرینی خودجوش آنان در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دارد.

ربیعی ادامه داد: با توجه به تقارن ایام االله دهه فجر با میلاد با دخت نبی مکرم اسلام (ص) و روز بزرگداشت مقام زن برنامه‌های این مناسبت ها باید باهم هماهنگی داشته باشند.

وی همچنین از برگزاری اولین کنگره ملی ۱۷ هزار زن شهید، ایثارگر و جانباز کشور در بهمن ماه امسال حبر داد و گفت: به همین منظور ۲۸ زن شهید و ایثارگر در سطح استان معرفی و یاد و خاطره آنان گرامی داشته می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین اضافه کرد: برگزاری این کنگره فرصت مناسبی است تا با توجه به نقش و سهم بی‌بدیل زنان در شکل‌گیری، پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی در طول دوران انقلاب، دفاع مقدس پرداخته شود.

همچنین در ادامه این نشست نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان قزوین به ارائه راهکارهای مختلف برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های ایام الله دهه فجر و روز زن و اولین کنگره ۱۷ هزار زن شهید پرداختند.

برچسب‌ها استان قزوین استانداری قزوین دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین استانداری قزوین دهه فجر استان قزوین استانداری قزوین دهه فجر اخبار کنکور انقلاب اسلامی برنامه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم

در یکی از اسناد به دست آمده از موساد علیه ایران، کمتر از یک ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از مقامات سازمان موساد طی یک نامه از یکی از افسران ارشد اطلاعاتی این رژیم درخواست می‌کند که ۸ مورد اطلاعاتی را بعد از پیروزی انقلاب به دست بیاورد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!