Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@11:47:57 GMT

مکتب سلیمانی قدرت نرم آزادیبخش قدس شریف

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۲۰۸۱

سردار رحیم صفوی: تاثیر مدیریت و فرماندهی او در قلمرو ژئوپلتیکی و ژئو استراتژیکی غرب آسیا طی ۲۰ سال گذشته باعث شکست طرح‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی کشور‌های غربی و عربی در منطقه شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار سید یحیی رحیم صفوی - رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در همایش علمی رسانه و مکتب سلیمانی گفت: در آغاز صحبتم وکالت دارم از مقام معظم رهبری که سلام ایشان را به تک تک شما عزیزان و برگزارکنندگان این نشست و شنوندگان و اساتید شرکت کننده برسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: یکی از تعاریف مکتب را مجموعه‌ای از اعتقادات محکم و اخلاق و رفتار‌های مرتبط و برخاسته از باور‌های قلبی و عملکرد منبعث از اندیشه و تفکر انسان به گونه‌ای که از او شخصیتی جامع و الگو ارائه دهد و یا در تعریف دیگر مکتب مجموعه جهان بینی، ایدئولوژی و نظریه‌های متفاوت، ولی همسو که نیاز‌های فکری و عملی را برای رسیدن به کمال و سعادت انسان روشن می‌سازد.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس افزود: مکتب سلیمانی یعنی مکتب اسلام ناب محمدی که در قرن حاضر رهبری و ایدئولوگ این مکتب حضرت امام (ره) و حضرت امام خامنه‌ای بودند و هستند و مهمترین
کارکرد این مکتب دو پیروزی انقلاب کبیر اسلامی و دفاع مقدس و تشکیل نظام مردم سالار دینی و ایجاد جبهه مقاومت اسلامی در منطقه است.

سردار رحیم صفوی گفت: حاج قاسم سلیمانی محصول و تربیت شده مکبت فوق و رهبران آن است؛ او در سه رکن اساسی شکل گیری شخصیتش یعنی در اندیشه و تفکر در اخلاق و رفتار و در مدیریت و عملکردش نشان داد که در چارچوب مکتب اسلام ناب و امامان انقلاب فکر می‌کند، حرکت می‌کند، اخلاق و رفتارش با مردم، مستضعفین و با خانواده و ملت‌های مسلمان جهان اینگونه است.

سردار افزود: او در مدت ۲۲ سال فرماندهی قدس به شدت تحت تاثیر حکمت عملی و تدابیر اخلاق و رفتار و رهبری خردمندانه سیاسی - نظامی مقام معظم رهبری و مطیع و عاشق رهبر به عنوان، ولی امر مسلمین بود.

او سرداری مومن، خردمند، باهوش، فداکار، اهل تهجد، اهل تدبیر و اقدام شجاعانه در صحنه مقاومت اسلامی علیه متجاوزین و جنایتکاران بود؛ اوهیچگاه نترسید و شجاعت برایش حل شده بود.

سردار صفوی افزود: شهید سلیمانی تک چهره قهرمان ملی ایران و امت اسلامی در تاریخ مبارزات یکصد ساله ضد ظلم و ضد استعماری ملت ایران و امت اسلامی در منطقه است.

او افزود: تاثیر مدیریت و فرماندهی او در قلمرو ژئوپلتیکی و ژئو استراتژیکی غرب آسیا طی ۲۰ سال گذشته باعث شکست طرح‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی کشور‌های غربی و عربی در منطقه شد.
سردار رحیم صفوی گفت: جوانان عزیزمان می‌توانند به الگوی شخصیتی چندجانبه سردار دل‌ها اتکا کنند و از صبوری او در برابر سختی‌ها و برخی از بی وفایی‌ها که نسبت به او و جبهه مقاومت شد، ولی او استقامت کرد، درس بگیرند.


برچسب ها: سردار صفوی ، مکتب سلیمانی ، قدرت آزادیبخش ، قدس شریف

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سردار صفوی مکتب سلیمانی قدس شریف مکتب سلیمانی رحیم صفوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رأی، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزه‌ها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • رادان: حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟