Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی جامعه‌مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مراسم تشییع پیکر آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی فردا (دوشنبه) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهر قم برگزار می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی جامعه مدرسین، در این اطلاعیه آمده است: "مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی رحمه‌الله از اعضای بنیانگذار جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فردا دوشنبه ساعت ۹صبح از مصلی قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) قم از حدود یک ماه قبل به دلیل بیماری گوارشی تحت مراقبت‌های پزشکی قرار داشت و عصر جمعه ۱۲ دی ماه ٩٩ در سن ۸۶ سالگی دارفانی را وداع گفت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز (شنبه) هفته جاری در حیاط دفتر رهبری با حضور در کنار پیکر آیت‌الله مصباح یزدی، ضمن قرائت نماز و فاتحه، با آن عالم جلیل القدر و حکیم مجاهد وداع کردند.

پیکر مرحوم آیت الله محمد تقی مصباح یزدی به منظور طواف در حرم مطهر رضوی شنبه شب به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل و مراسم تشییع پیکر آن مرحوم امروز (یکشنبه) در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برگزار شد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مراسم تشییع پیکر مصباح یزدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی. ان. ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

کد خبر 6088463

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران