Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: در فصل پاییز امسال ۶۶۲ مورد بازرسی از انبارهای موجود در این استان به عمل آمده که برای ۵۷ مورد پرونده تخلف به ارزش ۶۰ میلیارد تومان تشکیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز،به نقل از روابط عمومی سازمان صمت فارس، حمیدرضا ایزدی با اشاره به تخلفات اقتصادی صورت گرفته در پاییز سال جاری اظهار داشت: 662 مورد بازرسی از انبارهای موجود در این استان به عمل آمده که برای 57 مورد تشکیل پرونده انجام و حدود 60 میلیارد تومان جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز تاسف نسبت به تخلفات صورت گرفته به جزئیات این تخلفات پرداخت و گفت: 57 پرونده تخلف شامل31 مورد احتکار، 14 پرونده مربوط به عدم اعلام موجودی و 12 مورد نیز در زمینه تخلف فروش اجباری بوده که جهت رسیدگی و صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

کشف انبار احتکار روغن خودرو در اصفهان به روایت تصویر‌4 تن روغن احتکار‌شده در دزفول کشف شدشنا‌سایی انبار احتکار روغن خوراکی در خرمشهر/3 هزار و 616 ‌بطری روغن کشف شد

ایزدی گفت: عمده این تخلفات مربوط به کالاهای اساسی مثل روغن خوراکی، شکر، قند، رب گوجه فرنگی، برنج بوده و تخلف در دیگر کالاها مانند: کود شیمیایی، روغن موتور، لاستیک و سیمان است.

رئیس سازمان صمت فارس با تاکید بر برخورد قانونی با متخلفان و افراد سودجو از مردم خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف یا احتکار آن را با سامانه 124 سازمان صمت فارس، شماره تماس 32340000 اتاق اصناف یا شماره سامانه 135 اداره کل تعزیرات حکومتی استان در میان بگذارند تا در سریع ترین زمان ممکن اقدامات لازم جهت رسیدگی و برخورد قانونی صورت بگیرد.

ایزدی بیان کرد: این روزها برخی افراد سودجو اقدام به احتکار کالا در منازل مسکونی می‌‌کنند در این راستا نیز از مردم شریف استان تقاضا داریم که موارد را جهت تخلیه این کالاها اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/422

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و فعالیت اشخاصی که با سوء استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد، اقدام به توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار کردند، مراتب در دستور کار ماموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی ۲ نفر را در این رابطه شناسایی و در یک عملیات غافگیرانه آن‌ها دستگیر کردند که در تحقیقات انجام شده و با مواجه شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی افزود: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد