Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه جوانان متحد اسلامی با صدور پیامی، رحلت فقیه مجاهد آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی جامعه جوانان متحد اسلامی، جامعه جوانان متحد اسلامی با صدور پیامی رحلت فقیه وحکیم مجاهد آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون، فقدان فقیه عالیقدر و عالم ربانی و فیلسوف و متفکر اسلامی حضرت آیت الله مصباح یزدی خسارت سنگینی برای جهان اسلام و امت اسلامی به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان رکن رکینی در حوزه علمیه قم بودند و آثار  علمی فراوانی از خود به یاد گار گذاشتند که قرن‌ها محل نظر علمای اسلامی و دانشمندان و محققان خواهد بود.

مرحوم حضرت آیت الله مصباح یزدی با تلاشی خستگی ناپذیر  به تربیت شاگردان و نسلی جدید از بهترین اساتید و نیروهای خوش‌فکر انقلابی حوزه همت نمودند.

ایشان با اینکه عالمی بزرگ و فقیهی وارسته بودند شجاعانه در همه حالات خود را چون سربازی استوار برای ولایت هزینه می کردند و برای جانفشانی در راه آرمان‌های امام و رهبری دغدغه مند خود را آماج حملات بدخواهان این نظام قرار می‌دادند.

جامعه جوانان متحد اسلامی  همواره توصیه های ایشان را در پیروی از حرکت هماهنگ با رهبری چراغ راه خویش می داند  و  این مصیبت جانکاه را به حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه و مقام معظم رهبری، شاگردان و به‌ویژه بیت معظم له  تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و رضوان الهی را مسئلت دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جامعه جوانان متحد اسلامی آیت الله مصباح یزدی جامعه جوانان متحد اسلامی آیت الله مصباح یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از جماران، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • جوانان آثار شهید مطهری را مطالعه کنند
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج