Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@10:54:37 GMT

آخرین یادگار تاج هم برچیده شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۲۷۷۵

آخرین یادگار تاج هم برچیده شد

ایران اکونومیست- سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال که از ایده‌های مهدی تاج و محمدرضا ساکت بود، با روی کار آمدن مهدی محمدنبی منحل شد.

صادق درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال از انحلال این سازمان خبر داد. او می‌گوید از ماه‌ها قبل تاکنون هیچ فعالیتی صورت نگرفته است و دیگر در این فدراسیون اشتغال ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انحلال سازمان اقتصادی در شرایطی است که چندی قبل سازمان تیم‌های ملی هم منحل شده تا به این ترتیب تمام ایده‌های مهدی تاج و محمدرضا ساکت برای گسترش فدراسیون فوتبال نتیجه‌ای در بر نداشته باشد.

این اقدامات بعد از ورود مهدی محمدنبی به فدراسیون فوتبال صورت گرفته است. دبیرکل فدراسیون فوتبال در ابتدا اداره تیم‌های ملی را توسط سازمانی مستقل غیرضروری دانست و مجددا این سازمان را به حالت دپارتمان تیم‌های ملی بازگرداند و در نتیجه محمدرضا ساکت مسئول این سازمان هم راهی اصفهان شد.

حالا و بعد از گذشت چندین ماه، صادق درودگر که از دو سال قبل و با حکم تاج مسئول اقتصادی این فدراسیون شده بود، می‌گوید دیگر سمتی ندارد و حتی از شرایط پرداخت ۱۶ میلیارد تومان به حساب شستا بی‌اطلاع است.

این اتفاق در شرایطی به وقوع پیوسته که فدراسیون فوتبال تا گردن در بدهی فرو رفته و حتی در پرداخت حقوق و دستمزد کارمندان بخش اداری خود هم با مشکلات زیادی روبرو است اما فعلا هیچ گونه فعالیت اقتصادی در جهت درآمدزایی انجام نمی‌شود.

اهالی فوتبال ایران امیدوارند با برگزاری انتخابات در ۱۰ اسفند و انتخاب رئیس و هیات رئیسه، این فدراسیون هم سروسامان بگیرد.

 

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد