Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد علیخانی در نشست امروز /یکشنبه/ شورای شهر تهران گفت: خط مقدم خدمت رسانی در حمل و نقل عمومی کارگران و رانندگان زحمتکش شرکت واحد اتوبوسرانی تهران هستند و تاکنون چند تن از این عزیزان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باخته اند و خانواده‌هایشان دچار بحران جدی هستند.

وی ادامه داد: پس از جلسه کارشناسان کمیسیون عمران و حمل و نقل با نمایندگان کارگران و رانندگان شرکت اتوبوسرانی و بررسی دقیق مشکلات، آنها مهمترین مطالبات خود را بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیخانی افزود: مسائلی چون پرداختن به موقع حق بیمه جاری تامین اجتماعی، واریز به موقع ۴ درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور به کارگران و رانندگان شرکت واحد از جمله مطالبات آنها بود.

وی با بیان اینکه افزایش حق جذب از دیگر مطالبات این صنف بود، گفت: متاسفانه افزایش حق جذب کارگران شرکت واحد در سال جاری تنها ۱۰ درصد بوده که آنان را با مشکل معیشتی مواجه ساخته است.

وی ادامه داد: باتوجه به این مطالبات به شهردار تهران تذکر می دهم با اتخاذ تدبیر موثر و اجرایی دستور دهد، هرچه سریعتر به مطالبات کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی رسیدگی و جهت رفع مشکلات آنها اقدامات لازم صورت پذیرد.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران شهرداری تهران شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران شهرداری تهران اخبار کنکور کارگران و رانندگان شرکت شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است