Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز فرمانده ناجا گفت: کشف مواد مخدر ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است و این رقم باید بیشتر شود.

سردار حسین اشتری روز یکشنبه ۱۴ دی در بازدید از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، گفت:  از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور، نیروی انتظامی در کنار کادر بخش درمان حضور داشته است چرا که معتقد بودیم حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت به خوبی می‌توانند این ماموریت را به سرانجام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: نیروی انتظامی طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در مسئله فاصله اجتماعی، تعطیلی اماکن و بحث ترددها نقش فعالی را در این دوره ایفا کرده است. در بحث گندزدایی و ضدعفونی اماکن شهری نیز، نیروی انتظامی از تمام طرفیت خود در این راستا استفاده می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور عنوان کرد: ما در برخورد با احتکار کنندگان لوازم مورد نیاز مردم نیز فعال بوده‌ایم و با همکاری دستگاه قضایی این موضوع را پیگیری می‌کنیم. پلیس فتا نیز در فضای مجازی با حدود ۳۰۰۰ تارنمای متخلف که ایجاد تشنج و نشر اکاذیب می‌کردند برخورد کرده است.

سردار اشتری در تشریح عملکرد ۹ ماهه ناجا گفت: خوشبختانه با تلاش و جان‌فشانی ماموران ما، کشفیات نیروی انتظامی در حوزه مواد مخدر نسبت سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است. البته این رقم برای ما رضایت‌بخش نیست و مواد ورودی به کشور، اثر سوء خود را روی جامعه خواهد گذاشت. با این‌حال نیروی انتظامی چه در مرزهای کشور و چه در سطح شهرها با همه عوامل فروش و پخش مواد مخدر، برخورد شدید می‌کند.

وی با بیان این‌که اعتیاد یکی از معضلات بزرگ کشور است، افزود: نیروی انتظامی این آمادگی  را دارد تا در صورتی که اماکنی از طرف مسئولین برای متجاهرین مشخص شود، اقدام به جمع سراسری از سطح شهرها بکند.

وی در انتها تصریح کرد: همکاران ما در نیروی انتظامی البرز در تمام شاخص‌های سنجشی پیشرفت بسیار خوبی داشته‌اند و کشفیات آن‌ها، نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کرده است. امیدواریم این روند با حمایت و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و مسئولین استان، ادامه دار باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نیروی انتظامی البرز سردار حسین اشتری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم موحدی آزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه نمونه کشفیات و دستاورد‌های انتظامی، سامانه کنترل و نظارت مرکز فرماندهی هرمزگان افزود: پیشرفت هر چه بیشتر نیروی پلیس در زمینه هوشمند سازی و نصب تجهیزاتِ رصدِ برخط محور‌های مواصلاتی و جایگاه‌های سوخت، برای کنترل و مهار جرایم، موجب کاهش تنش‌های احتمالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی

وی از تلاش همه جانبه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قدردانی کرد.
دادستان کل کشور گفت: با توجه به قابلیت مشاهده موقعیت دقیق جغرافیایی محل جرم از طریق سامانه پایش تصویری، راه اندازی این سامانه موجب کاهش جرایم و تصادفات، انجام موفق ماموریت ها، برقراری امنیت مطلوب و کاهش مراجعات مردمی به پلیس می‌شود.

دیگر خبرها

  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد