Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  این آیین معنوی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) در وصف شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و به ویژه حاج قاسم سلیمانی به عنوان سیدالشهدای جبهه مقاومت در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بر سرمزار شهید منصور ستاری و سایر همرزمانش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سورنا ستاری فرزند ارشد شهید منصور ستاری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بزرگترین شاخصه شهید ستاری دانش و توانایی بالا در پیاده سازی طرح ها و ایده های ذهنی‌اش بود که موجب موفقیت های بسیار زیادی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه شهید منصور ستاری ابداعات و نوآوری های زیادی در حوزه ساخت هواپیما و قطعات آن داشت، خاطرنشان کرد: اعتماد به نفس بالا، قدرت بالای پیاده سازی تصورات ذهنی و استفاده درست از منابع و نیروی انسانی از دیگر شاخصه های این شهید بزگوار بود.

ستاری اضافه کرد: اقدامات شهید ستاری در علمیات والفجر هشت از جمله نوآوری های و استفاده درست از منابع و نیروی انسانی بود که موجب پیروزی رزمندگان اسلام شد.

وی در پایان ضمن تشکر از فرماندهای ارتش به ویژه نیروی هوایی برای برگزاری مراسم بزرگداشت شهید منصور ستاری، افزود: اینکه هنوز هم پس از ۲۶ سال یاد و خاطره شهید ستاری و همرزمانش فراموش نشده است نشان از توجه بالای مسئولان نظام کشور به جایگاه شامخ شهیدان است.

به گزارش ایرنا، منصور ستاری در ۱۵ دی سال ۱۳۷۳ در سانحه سقوط هواپیما در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به همراه افسران بلندپایه نیروی هوایی، یاسینی (معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد نیروی هوایی)، مصطفی اردستانی (معاونت عملیات نیروی هوایی)، احمد شجاعی، رزاقی، خلبان جم منش کمک خلبان، ریاحی، شریفی مسئول دفتر ستاری، «خلبان جمشیدی خلبان پرواز، «سنایی»، محتشمی افسر و گارد همراه، محسنی افسر و گارد همراه، و «پورزادی» به درجه شامخ شهادت رسیدند.

برچسب‌ها بهشت زهرا(س) نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سورنا ستاری شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهشت زهرا س نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سورنا ستاری بهشت زهرا س نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سورنا ستاری شهدا اخبار کنکور شهید منصور ستاری نیروی هوایی شهید ستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، طرح ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) با مشارکت یگان اجراییات شهرداری تهران، کلانتری ۱۷۱، اداره کل بهزیستی شهر تهران، پلیس راهور، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی و سازمان بهشت زهرا (س) انجام شد.

حسین اخگرپور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: با توجه به اینکه محور شهید هاشمی از بزرگراه‌های پر تردد و از مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود اغلب کودکان کار در حاشیه این محور و در غرفه‌ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سو استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آن‌ها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع‌آوری شدند.
به گفته این مسؤول، شناسایی سر شبکه‌های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد