Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@03:57:39 GMT

هتریک تبریزی‌ها در تقسیم امتیازات

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۲۹۷۴

هتریک تبریزی‌ها در تقسیم امتیازات

هر دو نماینده تبریز در هفته سوم لیگ دسته ۲ برابر رقبای اهوازی خود به تقسیم امتیاز رضایت دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، هفته سوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور روز گذشته (شنبه) با تساوی هر دو نماینده تبریز در برابر حریفان اهوازی پیگیری شد.

در این هفته تیم محتشم تبریز در خانه خود پذیرای فولاد نوین اهواز بود که درنهایت مقابل این تیم جنوبی به تساوی بدون گل رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم علم و ادب دیگر نماینده تبریز نیز که در زمین ملی حفاری اهواز به میدان رفته بود، به نتیجه یک بر یک دست یافته و امتیازات را با میزبانش تقسیم کرد.

این سومین تساوی پیاپی تبریزی‌ها در طول سه هفته از مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور بود و هر دو تیم این شهر روی ریل تقسیم امتیازات قرار دارند.

در جدول لیگ دسته دوم، هر دو تیم علم و ادب و محتشم که در گروه دوم این مسابقات حضور دارند، ۳ امتیازی بوده و به ترتیب در مکان‌های ششم و نهم قرار دارند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان انزلی در حالی مقابل استقلال خوزستان به نتیجه تساوی رسید که شاگردان مهدی تارتار نمایش خوبی را در این بازی ارائه کردند و تا آخرین دقایق هم پیروز بودند اما در نهایت به نتیجه تساوی بسنده کردند.

با وجود فرصت خوب ملوان برای رسیدن به تراکتور با پیروزی در این بازی، این نتیجه تساوی هم باعث شد تا اختلاف آنها در بالای جدول 2 امتیاز باقی بماند. ملوان هفته آینده بازی خانگی خواهد داشت و سپس به مصاف شمس آذر و مس رفسنجان می‌رود تا با قرعه نسبتا مناسب آماده دیدار با تراکتور شود.

از آن سو تراکتور باید رودرروی فولاد، پیکان و گل گهر قرار بگیرد که بازی‌های نسبتا دشواری محسوب می‌شوند تا به نوعی هر دو تیم با شرایط نسبتا برابر پای به بازی حساس در استادیوم یادگارامام بگذارند. تراکتور و ملوان در حالی برای رتبه چهارم جدول رقابت می‌کنند که باتوجه به احتمال قهرمانی سپاهان در جام حذفی، احتمالا این جایگاه نیز سهمیه آسیایی خواهد داشت.

ملوان که این فصل رکورددار پیشرفت امتیازی در لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، با 4 امتیاز فاصله نسبت به گل گهر سیرجان حاشیه امنیت خوبی را در رتبه پنجم به وجود آورده و حالا برای حفظ این فاصله باید در استادیوم خانگی خود پیروز شود.

پیش از این بهترین رتبه تاریخ ملوان جایگاه هفتمی با دراگان اسکوچیچ در لیگ سیزدهم بود و حالا آنها در موقعیت شکستن رکورد این سرمربی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳