Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علیزاده گفت: رهبر انقلاب می‌فرمایند حاج قاسم یک شخص نیست بلکه یک مکتب است، لذا اگر ما شاگردان خوب این مکتب باشیم یقینا راه را گم نخواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی‌اکبر علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، درمورد حماسه 9دی، اظهار کرد: در جریان حوادث سال88 که بعدها به نام فتنه نامگذاری شد عده‌ای به عنوان همراهان و یاران انقلاب، شمشیر بیرون کشیده بودند تا نظام را از بین ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حماسه ۹ دی ماه ملت فهیم ایران این شیطنت و نفاق را تشخیص داده و متوجه شدند که این احزاب و جریانات برانداز بوده و هم پیمان امریکا و اسرائیل هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) بیان کرد: مردم مقتدر و هوشیار ایران، روز 9دی ماه سال88 به نشانه اعتراض به جریانات رخ داده همه به خیابان‌ها آمدند و این روز به نام بصیرت نامگذاری شد؛ چراکه مردم نشان دادند بسیار دشمن شناس هستند و گول ظاهر افراد و اشخاص را نخواهند خورد.

وی عنوان کرد: دشمن چندین سال است که به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی است و چه بسا با تحمیل قطعنامه598 به امام(ره) نیز در واقع آنها به دنبال این بودند که نظام را از درون استحاله کرده و از بین ببرند؛ لذا از آن به عنوان جام کشنده زهر یاد شد.

علیزاده تصریح کرد: همچنین 18تیرماه 78 نیز با جریان حمله به کوی دانشگاه قصد براندازی و کودتا را داشتند که با مواجه مدبرانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم انقلابی ناکام ماند و دوباره تمام توان خود را به بهانه انتخابات سال88 که از قبل برنامه‌ریزی شده بود، به کار گرفتند تا بتوانند نظام را ساقط کنند، اما با بصیرت مردم نتوانستند به هدفشان برسند.

برخی اقتصاد کشور را به امریکا گره زده و آن را شرطی می‌کنند

وی با اشاره به اولین سالگرد شهید سلیمانی ابراز کرد: رهبر انقلاب می‌فرمایند حاج قاسم یک شخص نیست بلکه یک مکتب است، لذا اگر ما شاگردان خوب این مکتب باشیم یقینا راه را گم نخواهیم کرد، چراکه سردار سلیمانی مرد حق بود و دستورات دین اسلامی که راه رهایی مسلمانان در آن است، را اجرا می‌کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) عنوان کرد: سردار سلیمانی معتقد بود که خودتان را با ولی امر و ولایت فقیه و نایب ولی الامر(عج) تنظیم و سعی کنید این فراز معروف زیارت عاشورا که همان "سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم" را در کارتان عملی کنید؛ چراکه اصلی‌ترین راه نجات انسان‌هاست.

علیزاده تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند اصلی‌ترین دشمن، آمریکاست اما کسانی پیدا می‌شوند که اعتقاد دارند تمام مشکلات ما در ارتباط با آمریکا حل خواهد شد، لذا این همان جایی است که اقتدار و آگاهی ولی‌فقیه را نادیده می‌گیرند و در واقع کارشان را انجام می‌دهند، چه بسا که هیچ موفقیتی هم در آن حاصل نمی‌شود.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند وحدت باید در داخل حفظ شود و کسانی را که درنظر دارند وحدت و انسجام ملی را خدشه‌دار سازند را باید بشناسیم و بدانیم که قطعا به کشور آسیب وارد می‌کنند؛ همچنین می‌فرمایند به محرومان رسیدگی کنید و هوای آنها را داشته باشد در حالیکه در جامعه کسانی هستند که شعار رسیدگی به محرومان سر می‌دهند اما در واقع دنبال رانت خواران و حرام خواران هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) اذعان داشت: عامل اقتدار ایران اصل ولایت فقیه است؛ اگر ملت ایران که بارها اقتدار و هوشیاری خود را به نمایش گذاشتند، وحدتشان را همچنان حفظ کنند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و با رهنمودهای رهبر انقلاب موفقیت‌های روز افزونی خواهیم داشت.

مردم باید بصیرت لازم نسبت به حوادث و اتفاقات کسب کنند

علیزاده اظهار کرد: انقلاب ما روی دوش مردمی استوار است که خواهان اسلام هستند لذا اگر خود ملت به هر دلیلی در صحنه نباشد باید احساس خطر کنیم؛ چراکه این انقلاب را مردم حفظ کردند و از این به بعد هم اگر بخواهیم انقلاب حفظ شود باید مردم در صحنه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت آگاهی و بصیرت مردم بیان کرد: برای حفظ انقلاب باید بصیرت داشته باشیم؛ مقدمه بصیرت هم دشمن شناسی است اگرچه شناخت دشمن آشکار کار سختی نیست اما دشمن پنهان که در قرآن از آنها با عنوان نفاق و منافقین یاد می‌شود بسیار خطرناک است، لذا این امر نیازمند بصیرت است تا مردم در جریان اتفاقات اطرافشان باشند که توسط چه کسی رخ می‌دهد.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) افزود: امام(ره) مشعلدار مکتب و راه ما هستند برخی با اقداماتشان امام را به ظاهر تجلیل اما تحریف می‌کنند و در نظر دارند امام(ره) را کنار بگذارند؛ لذا اگر ما بصیرت و آگاهی داشته باشیم ضربه‌پذیر نیستیم و همیشه در صحنه خواهیم بود.

علیزاده اذعان کرد: برخی ادعای اطاعت از ولایت فقیه و دشمنی با امریکا دارند؛ اما زمانی که رهبر دستوری می‌دهد عمل نکرده یا حتی مخالفت می‌کنند. امام(ره) و مقام معظم رهبری معتقدند اصلی‌ترین دشمن اسلام و قرآن و بشریت امریکاست؛ درحالیکه برخی اقتصاد کشور را به آمریکا گره زده و آن را شرطی می‌کنند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم باید آگاهی و بصیرت لازم را نسبت به حوادث و اتفاقات کسب کنند، گفت: حقایق و حوادث واقعی جامعه ایران باید آشکار شود؛ چراکه پرداختن به این جریانات موجب آگاهی و بصیرت بیشتر ملت شده و اجازه نمی‌دهد دشمن ضربه و آسیبی به نظام وارد کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین ع ولایت فقیه امام ره لذا اگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است

امام جمعه موقت تهران گفت: آن چیزی که دشمنان برای جوانان تدارک دیدند، فضای مجازی آلوده است که آغاز به کار آن در آمریکا زده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امروز -شنبه پانزدهم اردیبهشت- در مراسم شهادت امام صادق (ع) در سالن حضرت زهرا (س) سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) اظهار کرد: امروز تکلیف ما حفظ نظام اسلامی است که با حضور در صحنه محقق می‌شود و تمام مشکلات با این حضور حل شده و می‌شود.

وی اضافه کرد: در فتنه ۸۸ که به تعبیر فرماندهان آن هشت ماه به اندازه هشت سال جنگ بود، در نهایت این فتنه با حضور بصیرانه و تکلیف‌مدارانه مردم عزیز و با شعار حماسی «این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده» سرکوب شد.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امروز گرانی‌ها بخشی از فتنه دشمن است و امروز در حال جنگ اقتصادی با آمریکا هستیم. دشمنان مشکلات اقتصادی را ایجاد کردند تا مردم خسته شوند و صحنه حضور را ترک کنند.

خاتمی ادامه داد: اما این مشکلات نتوانست حضور مردم را در صحنه‌های حساس انقلاب کمرنگ کند. در ۲۲ بهمن با تمام این مشکلات راهپیمایی از ده تا پنجاه درصد بیش از سال‌های قبل بود؛ چرا که مردم احساس تکلیف کردند.

وی دشمن می‌خواست نظام را از بین ببرد، اما مردم تا آخرین نفس و آخرین قطره خون پای این نظام ایستاده‌اند و به ندای رهبرشان لبیک جانانه گفتند. مردم از دین و از آرمان انقلابی خود دست برنمی‌دارند و اینجا ایران خانه اهل بیت است.

عضو فقهای شورای نگهبان با یادآوری اینکه بعد از قرن‌ها پرچم الله‌اکبر، توحید و اهل بیت در این کشور بلند شده، گفت: همچنان که امروز در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) و یا در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و یا در هر مناسبت دینی مردم ثابت کردند که زیر پرچم اهل بیت (ع) هستند. بدانید امروز تکلیف ماندن در صحنه و دفاع از نظام مقدس اسلامی است

خاتمی با اشاره به اهمیت دشمن‌شناسی یادآور شد: بدانید که دشمن کیست و چه هدفی را می‌خواهد دنبال کند. دشمن برای جوانان، بانوان و عموم مردم یک برنامه دارد و آن برنامه این است که مردم را مأیوس کند تا از انقلاب کنار بکشند.

وی افزود: مردم از انقلاب کنار نکشیدند و نمی‌کشند. بی تردید بی‌حجابی نقشه و برنامه‌ای است که دشمن برای بانوان طراحی کرده و می‌خواهد با بی‌حجابی هویت بانوان ایرانی، پوشش، حیا و عفت بانوی ایرانی را از بین ببرد.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ولایت فقیه، حجاب و نظام را از بین ببرد، گفت: این موضوع را شما بانوان حزب اللهی برای بانوانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند با زبان خوش بگویید تا بدانند که نقشه و توطئه دشمن چیست و امر به معروف و نهی از منکر یک تکلیف است. امروز صحبت از نصیحت و این نکته است که برخی از لجن بی هویتی بیرون بیایند.

خاتمی ادامه داد: آن چیزی که دشمنان برای جوانان تدارک دیدند، فضای مجازی آلوده است که آغاز به کار آن در آمریکا زده شده است. شارژ فضای مجازی دست آمریکا و بیگانگان است و این فضا برای براندازی انقلاب راه‌اندازی شده است. اهمیت این فضا و سو استفاده دشمن از این فضا را برای جوانان تشریح کنیم.

کد خبر 750542

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است