Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،محمد اهلی  روز یکشنبه در بازدید از شهرک صنعتی  شماره  ۲ اردبیل افزود: یکی از مشکلات موجود در شهرک صنعتی شماره ۲اردبیل  فرسودگی معابر است که به مرور زمان مستهلک و از بین رفته و با توجه به اهمیت موضوع در۲ سال اخیر تلاش شد تا بهسازی و نوسازی زیرساخت‌های این شهرک شتاب گیرد.

وی اظهار کرد: با تشکیل کارگروه ویژه ۳۰ خیابان شهرک صنعتی ۲ اردبیل به عنوان خیابان فرسوده و قابل بازسازی شناسایی شد که از این تعداد  پنج خیابان در ابتدای سال جاری بهسازی و در اختیار صنعتگران قرار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهلی ادامه داد: اجرای پروژه بهسازی ۱۰ خیابان دیگر نیز با انتخاب پیمانکار آغاز شده است که این پروژه‌ها هم با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال اجرا و فعالیت می‌باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از بهسازی و نوسازی باقیمانده معابر این شهرک صنعتی در سال آتی خبر داد و افزود: برای ۱۵ خیابان باقی مانده دیگر نیز برنامه‌ریزی شده  که در صورت تامین اعتبارات مناسب این معابر نیز مرمت و بهسازی خواهند شد. 

وی بیان کرد: علاوه بر بهسازی معابر، اجرای چندین پروژه به منظور تامین زیرساخت‌های لازم این شهرک صنعتی با مجموع اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال در حال اجرا می‌باشند.

اهلی شاخص‌ترین این پروژه‌ها را احداث ساختمان مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب این شهرک صنعتی برشمرد و افزود: این پروژه با اعتباری در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست و برای تکمیل این تصفیه‌خانه و خرید تجهیزات لازم به اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

وی  پیشرفت فیزیکی این پروژه را  بالای ۳۰ درصد  اعلام کرد و گفت:در صورت تخصیص اعتبارات لازم نسبت به خرید و تجهیز آن در سال آینده اقدام خواهد شد.

استان اردبیل دارای ۲۱ شهرک و نواحی صنعتی است.

برچسب‌ها جهش تولید استان اردبیل شهرک صنعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید استان اردبیل شهرک صنعتی جهش تولید استان اردبیل شهرک صنعتی اخبار کنکور شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از محور استاد فقیهی تا چهارراه بازار در حال انجام است.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به مسئله پارکینگ در این منطقه، اظهار کرد: در منطقه هفت پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ رودخانه و پارکینگ شهید کاظمی به عنوان پارکینگ‌های عمومی ایجاد شده‌اند.

وی با اشاره به محدودیت فضایی برای احداث پارکینگ‌های جدید در منطقه هفت افزود: در صورت به نتیجه رسیدن پروژه بسط شرقی و تکمیل پارکینگ‌های در دست کار در هسته مرکزی، شرایط پارکینگ‌های این منطقه بهبود خواهد یافت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات این منطقه برای رودخانه، خاطرنشان کرد: در بلوار سردار شهید سلیمانی اصلاح کف و بهسازی آسفالت صورت گرفت، همچنین اصلاح هندسی برداشتن نرده‌ها و اصلاح جداول در این بلوار به سمت حرم مطهر نیز انجام شد.

رمضانی اضافه کرد: سال گذشته یک تابلیه روی رودخانه به منظور کاهش ترافیک با هزینه ۱۱ میلیارد تومانی انجام شد که موجب رضایتمندی بسیاری برای مردم و زائران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از مخابرات تا چهارراه بازار در حال انجام است، عنوان کرد: این کار به بهبود وضعیت تردد عابر پیاده منجر خواهد شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهسازی بافت تاریخی شهر قم، گفت: جداره‌سازی در بعضی نقاط با همکاری میراث فرهنگی و سازمان بهسازی اطراف حرم در منطقه صورت گرفت که موجب بهبود سیما و منظر در بناهای تاریخی شد، از آن جمله می‌توان به بهسازی گاراژ شمس‌العماره در چهارراه بازار اشاره کرد.

رمضانی با اشاره به بودجه ۳۵۵ میلیارد تومانی منطقه هفت شهرداری قم، افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در این منطقه زیرگذر امام موسی صدر است.

کد خبر 748145

دیگر خبرها

  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸