Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد پاکدل مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که هدف شاگردان رسول خطیبی در دیدار مقابل استقلال کسب سه امتیاز است، حتی با اینکه میهمان این تیم هستند. - اخبار ورزشی -

حامد پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت آلومینیوم اراک در آستانه بازی با استقلال گفت: وضعیت تیم ما خوب است و از لحاظ فنی بازی به بازی بهتر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع هم باعث شد تا نسبت به شروع لیگ نتایج بهتری بگیریم. الان هم همدلی و اتحاد بسیار خوبی بین باشگاه، بازیکنان و کادر فنی وجود دارد و امیدواریم که در ادامه راه نتایج خوبی بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی با اشاره با بازی فردای تیمش برابر استقلال تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی در ایران و آسیا هستند و بازی برابر این تیم‌ها همیشه خاص است. ما در این بازی به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم، حتی اگر رقیب‌مان استقلال باشد. آنها تیم خوبی هستند و در صدر جدول قرار دارند، ولی ما هم از لحاظ فنی تیم خوبی هستیم و امیدوارم با کنترل کردن نقاط قوت استقلال و استفاده از نقاط ضعف این تیم به پیروزی برسیم.

خطیبی: آلومینیوم امسال در لیگ برتر بماند، تبدیل به باشگاه بزرگی می‌شود/ توانایی حضور در بالای جدول را داریم

 

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک راجع به شانس گلزنی‌اش در بازی برابر استقلال اظهار داشت: هر بازیکنی دوست دارد در هر بازی گل بزند، خصوصاً مقابل استقلال و پرسپولیس. امیدوارم تیمم موفق باشد و من هم در بازی فردا گل بزنم تا به آلومینیوم کمک کنم. هدف همه ما این است که تیم نتیجه بگیرد و این از هر چیزی مهمتر است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسول خطیبی تیم فوتبال آلومینیوم اراک رسول خطیبی تیم فوتبال آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا رقابت سخت و حساسی را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل آلومینیوم برگزار می‌کند که علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت آسیب دیدگی در فهرست نفراتش ندارد، اما یک بازیکن دیگر هم دور از لیست سرخ پوشان برای این بازی است.

سعید صادقی که در مسابقه مرحله گذشته جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و 6 هفته اخیر لیگ برتر دور از ترکیب پرسپولیس بود و به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، فردا هم دور از 11 نفر اصلی و البته لیست بازیکنان تیمش برای جدال با آلومینیوم اراک است.

هافبک تکنیکی پرسپولیس که آخرین بار در هفته هجدهم لیگ برتر در نُهم اسفندماه حضور در ترکیب پرسپولیس را تجربه کرده و پس از آن به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده شده بود، فردا دور از لیست نفرات سرخ پوشان برابر آلومینیوم است.

پرسپولیس که در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر در اراک مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی شکست خورد، فردا در غیاب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی دیدار برابر آلومینیوم را آغاز می‌کند.

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • گوهری: بعضی وقت‌ها باید شانس داشته باشید
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم