Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن ورجاوند رئیس اداره دامپزشکی دزفول گفت: پیرو گزارشاتی مبنی بر نگهداری و توزیع دارو و واکسن دامی غیر مجاز در بازار قدیم این شهرستان، بازرسان اداره با ارزیابی محل توزیع بصورت نامحسوس و طی عملیات از پیش تعیین شده با دستور مقام قضایی و همکاری عوامل نیروی انتظامی و آتش نشانی، بیش از ۶۰ قلم دارو و واکسن ایرانی و خارجی غیر مجاز و قاچاق را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این دارو‌ها و واکسن‌ها که به صورت غیر مجاز تهیه شده و به فروش می‌رسیدند در شرایط کاملاً غیر بهداشتی و فاقد زنجیره سرد نگهداری و به دامداران بی اطلاع عرضه می‌شد.

ورجاوند با بیان اینکه کلیه اقلام دارویی و واکسن‌های دامی باید از سوی داروخانه‌ها و مراکز مایه کوبی مجاز دارای پروانه فروش از اداره دامپزشکی و پس از بررسی نیازمندی و بیماری‌های دامی توزیع شوند، اظهار داشت: دزفول دارای ۸ داروخانه دامی و ۷ مرکز واکسیناسیون است  که با کمک اداره دامپزشکی کلیه خدمات بهداشتی، درمانی و پیشگیری از بیماری‌های دامی  برای دامداران  این شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داروی غیرمجاز دامپزشکی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اعلام کرد: پیرو گزارشات و شکایات مردمی و طی بازدید از فروشگاه‌های سطح شهر قم، مقدار ۹۸۷ گوشت قرمز فاسد توسط بازرسان اداره کل دامپزشکی کشف، ضبط و به دستور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب معدوم شد. 

خاطر نشان می‌شود: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت اصول بهداشتی با سامانه تلفنی ۱۵۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • عرضه مکمل‌های ورزشی تنها از طریق داروخانه‌ها مجاز است
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • توزیع وارفارین در داروخانه‌های منتخب
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران