Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع آبی پوشان گفت: برای من امروز مهمم‌ترین مسئله این است که فردا تیمم مقابل آلومینیوم برنده شود و صدر جدول را حفظ کند.

به گزارش ایمنا، هرویه میلیچ مدافع آبی پوشان اظهار کرد: امروز برای رسیدگی به یکسری امور اداری و کاری به باشگاه رفتم و مورد خاصی نبود.

مدافع آبی پوشان در ادامه بیان داشت: تنها چیزی که امروز برای من مهم است، پیروزی استقلال در بازی فردا و حفظ صدرنشینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای همین فردا به ورزشگاه می‌روم تا از نزدیک کنار بچه‌ها باشم و تیمم را تشویق کنم. جای همه هواداران همچنان خالی است، اما این را می‌دانم که هواداران خوب ما با انرژی‌های مثبت شأن بهترین تیم ایران را همراهی می‌کنند.

میلیچ در خصوص شرایط خودش گفت: شرایط بدنی مناسبی دارم و این را در بازی‌های آینده نشان می‌دهم. حتماً خودم را اثبات می‌کنم. ما بعد از آلومینیوم یک بازی مهم با پرسپولیس در پیش داریم و من امیدوارم مثل دربی گذشته در این دربی هم حضور داشته باشم و برای موفقیت تیمم تلاش کرده و بهترین بازی‌ام را ارائه دهم.

منبع: مهر

کد خبر 466108

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هروویه میلیچ تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه استقلال استقلال تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس، مدافع آلمانی بوروسیا دورتموند، پس از شکست 1-0 پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد که اگر تیمش می‌خواهد به فینال برسد، باید در پاریس هم این نمایش را تکرار کند.

در شبی که نیکلاس فولکروگ تنها گل تیم آلمانی را به ثمر رساند و جیدون سانچو نمایشی دیدنی داشت، هوملس به دلیل جلوگیری از حملات خطرناک بازیکنانی مانند کیلیان امباپه و عثمان دمبله به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این مدافع آلمانی در اظهاراتی به دازن از عملکردی که تیمش نشان داد، راضی بود و از هم تیمی‌هایش خواست دوباره چنین نتیجه‌ای را تکرار تا به فینال برسند.

هوملس گفت: "یک بازی عالی انجام دادیم. این یک عملکرد بسیار پخته از طرف ما بود. به هم کمک کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم."

هوملس، 35 ساله، با اشاره به آرامش تیمش در لحظات حساس بازی عنوان کرد: "آرام ماندن و تصمیم گیری خوب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسان نیست، اما ما این کار را برای مدت طولانی به خوبی انجام دادیم. البته که می‌خواهیم به فینال ومبلی برویم، اما سه شنبه در پاریس یک بازی سخت دیگر خواهیم داشت. اگر می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم، باید بتوانیم در پاریس دوام بیاوریم."

دیگر خبرها

  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است