Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعبدالحسین سجادی گفت: پاسداری از نظام اسلامی از مهمترین ویژگی های مکتب شهید سلیمانی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعبدالحسین سجادی نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی زاهدان در گفت و گو با عصرهامون، بیان کرد: شهید سلیمانی دارای بصیرتی بزرگ در هم ابعاد اعتقادی و سیاسی بود، انقدر بینش و بصیرت داشت که رهبر معظم انقلاب فرمود: قبل از پیدایش داعش این موضوع را پیش بینی کرد و با همین بصیرت در مقابل تروریست ها ایستاد و مردم منطقه را به انسجام دعوت کرد و توانستند این دست نشانده آمریکا و اسراییل را از منطقه حذف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: حتی دشمنان شهید سلیمانی نیز از وی به  زیبایی یاد می کنند و مردی بزرگ می خوانند و اگر در مسیر مکتب این سردار بزرگ حرکت کنیم پیروزی نهایی از ما خواهد بود و این انقلاب بزرگ اسلامی به انقلاب بزرگ حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد، امروز هجمه های دشمنان از طرق مختلف به سوی ما روانه شده اما اگر بصیرت حاج قاسم را الگو قرار دهیم گرفتار مکر دشمن نمی شویم.

وی خاطرنشان کرد: پاسداری از نظام اسلامی از مهمترین ویژگی های مکتب شهید سلیمانی بود این سردار بزرگ دنبال دنیا طلبی و مقام پرستی نبود و جانش را برای حفظ این انقلاب تقدیم کرد، پاسداری از جایگاه رفیع ولایت فقیه ویژگی دیگر مکتب این شهید بزرگ بود اگر ما در مسیر ولایت فقیه و پشتیبان ولایت فقیه باشیم آسیب نخواهیم دید امروز به برکت ولی فقیه همه توطئه دشمنان خنثی می شود.

حجت الاسلام سجادی انقلابی گری را ویژگی ممتاز شهید سلیمانی دانست و تاکید کرد: انقلابی گری با رویکرد جهاد و مقاومت و مدیریت جهادی و انقلابی، کشور را از بحران نجات می دهد، اگر به نکاتی که رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی فرمودند عمل می شد دچار بحران اقتصادی نمی شدیم، حاج قاسم انقلابی بود و به هیچ جناحی وابسته نبود بلکه مورد احترام همه جناح ها و اقوام و مذاهب بود و مهمترین وظیفه ما در این برهه زمانی انقلابی گری است.

وی اذعان کرد: این تفکر انقلابی که حاج قاسم به ما آموخت باید به نسل جوان منتقل شود، اگر مقاومت و ایستادگی کنیم پیروزی با ما خواهد بود، حاج قاسم که مالک اشتر علی زمان ما بود و این درس را از مالک اشتر امیرالمومنین آموخت، اطاعت پذیری و ولایت پذیری شهید سلیمانی زبانزد بی نظیر و این شهید بزرگ محو در ولایت فقیه بود، حضرت زهرا(س) ولی زمان خویش را شناخت و برای امیرالمومنین جان داد، اگر از ولایت دور شویم به بیراهه خواهیم رفت.

وی گفت: حاج قاسم با بصیرتش به ما درس ولایت پذیری داد، حاج قاسم با اخلاص برای خدا کار می کرد نه برای دنیا و دنیاطلبی، کسی که چهل سال در بیابان و صحرا بود تا ما در آسایش و امنیت باشیم و برای رضای خدا جان خود را تقدیم دین اسلام کرد و بعد از رحلت امام خمینی تشییعی به این عظمت تاریخ به خود ندیده بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید سلیمانی انقلابی گری ولایت فقیه حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مهمترین رسالت مجموعه عقیدتی سیاسی باید تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در نشست بصیرتی هفته عقیدتی سیاسی که در سپاه کردستان برگزار شد، بر تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهای ما در عرصه دین و انقلاب "استقامت" است که باید در عقیده و هدفمان ثابت قدم بمانیم.

وی استقامت در راه حق، عقیده و معنویت را ضروری دانست و گفت: "تقویت ایمان، روح و قلب و عقل‌گرایی" سه لازمه تقویت عقیده انسان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر اینکه مومن از پاره‌های آهن سخت‌تر است، تصریح کرد: نباید از عبادت و معنویت غفلت کرد‌ و با کوچک‌ترین اتفاقات، اهداف و مسیرمان را تغییر دهیم.

وی افزود: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی باید تقویت باورهای دینی و عقیده باشد چراکه اگر انسان تعهد و تدین نداشته باشند کارها بخوبی به سرانجام نمی‌رسد.

پورذهبی بر تقویت اعتقادات و باورهای دینی میان نیروها تاکید کرد و بیان داشت: انسان با ایمان و عقیده مستحکم، چون از سوی خداوند هدایت می‌شود از راه حق منحرف نمی‌گردد و هیچ عاملی نمی‌تواند در مقابل هدایت الهی، او را گمراه کند.

وی با اشاره به اهمیت کار در مجموعه عقیدتی سیاسی اظهار کرد: تقویت اعتقاد و ایمان باید راهبرد مجموعه عقیدتی سیاسی قرار گیرد تا با تقویت عقیده به همه اهدف مورد نظر رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: باید در عرصه تبلیغ و القا عقیده و برنامه‌هایمان باید خودمان به آنچه می‌گوییم اعتقاد و ایمان داشته باشیم.

پورذهبی یادآور شد: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم.

در پایان این مراسم؛ برگزیدگان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیت‌المقدس با حضور مسئولان استانی تجلیل شدند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند