Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا علیدادی، مدیر عامل یکی از خیریه های استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  از توزیع کمک های مومنانه  با عنوان "به یاد فرمانده " به همت خیران در منطقه شیشه گر حاشیه شهر کرمان خبر داد و گفت: نزدیک به ۶ سال است که ما در این منطقه خدمت رسانی می‌کنیم.

 او افزود: طرح به یادفرمانده سردار دل‌ها و سایر شهدای مقاومت، طی سه مرحله از روز شهادت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها شروع شد و  در شهرستان‌های جنوبی و شهرستان بافت ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علیدادی بیان کرد: امروز هم با توجه به فرارسیدن هفته مقاومت و سالگرد شهادت سردار دل‌ها طرح به یاد فرمانده، آخرین مرحله  خود را سپری می کند که در این مرحله ۵ هزار قرص نان، تعدادی چراغ والن گازسوز، اقلام بهداشتی، غذایی و  پوشاک در بین نیازمندان این محله توزیع می شود. 

او با اشاره به ساخت  ۲ واحد مسکونی به همت خیران برای نیازمندان گفت: منطقه شیشه گرجزو حاشیه شهر است  که ساماندهی نشده و  از خدمات اولیه آب و گاز برخوردار نیست و۹۰ درصد ساکنان آن جزو افرادیند که دارای مشکلات هستند. 

مدیر عامل یکی از خیریه های استان کرمان بیان داشت: شناسایی نیازمندان این محله به همت افراد بسیج به منظور ارائه خدمات ادامه دارد. 

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک های مومنانه سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید

به گزارش ورزش سه، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی امروز برگزار می‌شود و تیم های صعود کننده به مرحله بعدی مشخص خواهد شد.

مس‌رفسنجان روز گذشته با شکست دادن پیکان در ضربات پنالتی به عنوان اولین تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

حساس‌ترین مسابقات بین تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس - تراکتور و ذوب آهن برگزار خواهد شد و تیم‌های بالانشین لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

ملوان، هوادار و گل‌گهر سیرجان مقابل تیم های لیگ یکی بازی خواهند کرد و با انگیزه ای که این تیم‌ها برای خلق شگفتی دارند جدال های جذابی رخ خواهد داد.

دو تیم مس کرمان و چادرملو اردکان هم تیم‌های لیگ یکی هستند که با صعود به مرحله بعدی احتمال خلق شگفتی بیشتر و حضور در نیمه نهایی را افزایش خواهد داد.

برنامه های بازی‌های امروز به شرح زیر خواهد بود:

مس کرمان - چادرملو اردکان 17:45

فجرسپاسی - گل‌گهر سیرجان  18:00

آلومینیوم اراک - پرسپولیس 18:15

هوادار - مس سونگون 18:15

ملوان - سایپا 18:30

تراکتور - ذوب آهن 18:30

استقلال ملاثانی - سپاهان 19:30

با توجه به شرایط تیم‌ها و فرمی که دارند شما حدس بزنید که 7 تیم صعود کننده از مرحله جام حذفی کدام تیم ها خواهند بود؟

دیگر خبرها

  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دیدار وزیر دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم