Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس راشاد، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با توجه به ایراد دستگاه‌های نظارتی به پیمانکار انتخاب شده، پیمانکار جدیدی برای اجرای المان 15 خرداد زنجان انتخاب می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس راشاد امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برای اجرای المان میدان 15 خرداد زنجان، طراح و مجری میدان انقلاب اسلامی انتخاب شده بود که پس از طراحی و آماده شدن نقشه‌ها، دستگاه‌های نظارتی اجازه اجرای این پروژه را ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه به دلیل پایین بودن رتبه عمرانی این طراح اجازه وارد شدن به فاز اجرایی داده نشد، افزود: بر اساس اعلام دستگاه‌های نظارتی باید شرکت دیگری برای این موضوع انتخاب شود.   این مسئول بیان داشت: به طراح المان 15 خرداد پیشنهاد داده شده است تا شرکتی که رتبه مورد نظر را داشته باشد معرفی کند که هنوز این امر محقق نشده است.    رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برای اجرای سریع‌تر این المان، اطلاعیه و مناقصه جدید از سوی شهرداری ارائه شده است تا در زمان حداقلی پیمانکار جدید انتخاب شود، ادامه داد: طراحی المان کار هنری است و باید شرکتی انتخاب شود که دارای طراحان زبده‌ای باشد.   راشاد با اشاره به اینکه قرار بود عملیات اجرایی این پروژه از یک ماه قبل آغاز شود اما ایراد دستگاه‌های نظارتی موجب تعطیلی این پروژه شد، بیان داشت: پیمانکار جدید بر اساس مصوبه‌ای که به فرمانداری ارسال شده است تا 20 روز آینده مشخص می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دستگاه های نظارتی پیمانکار جدید برای اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طرح بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد منطقه آرپناه لالی به طول ۹ کیلومتر قرار بود سال گذشته آسفالت شود، توسط پیمانکار به حال خود رها شده است.


اهالی می‌گویند: کوپال ریزی انجام و جوی و جدول و آب نما زده شد، ولی طرح تکمیل نشد و پیمانکار دست از کار کشید.


این جاده علاوه بر اینکه مسیر ارتباطی ۷ روستا محسوب می‌شود، تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان نیز به صورت روزانه از آن تردد دارند.


تردد عشایر نیز برای جابجایی و حمل آذوقه و نهاده‌های دامی به سختی انجام می‌شود و وضعیت نامناسب جاده به خودروهایشان آسیب می‌زند.


عشایر منطقه می‌گویند: به میزانی که برای خرید آذوقه هزینه می‌کنیم، به همان میزان نیز باید کرایه حمل پرداخت کنیم، ضمن اینکه با آغاز بارش باران و برف، جاده مسدود و راه ارتباطی قطع می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • واضح‌ترین تصویرها از مغز با قوی‌ترین دستگاه ام‌آرآی
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید