Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و آلومینیوم شرکت نکرد و به  گفته مدیر رسانه‌ای این باشگاه وی به دلیل کسالت در کنفرانس خبری حاضر نشده است. این در حالی است خطیبی در این فصل بارها و بارها در کنفرانس های خبری غیبت کرده است.

حمید عبداللهی در ابتدای صحبت‌های خود اظهار داشت: همه می‌دانند استقلال تیمی بزرگ در آسیا و ایران محسوب می شود ولی ما هم روند خوبی داریم و با برنامه‌ریزی آقای خطیبی کم کم داریم به بلوغ تاکتیکی می رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر روحی و روانی تیم خوبی داریم و در آرامش به سر می بریم. ما به دنبال این هستیم که به همه ثابت کنیم که آلومینیوم چه تیم بزرگ و قابل احترامی است. فردا هم مقابل استقلال به دنبال حداکثر امتیاز هستیم.بازیکنان ما به این باور رسیده اند هر تیمی را می‌توانند شکست بدهند، فوتبال ایران فراموش نکند ما تازه به فوتبال ایران آمده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال هفته بعد باید در دربی به میدان برود و در این زمان بازی با این تیم به سود یا به ضرر شما است عنوان کرد:شما می‌دانید هر زمان دربی در پیش دارند فشار زیادی روی آنها است و بعد از آن دو تیم دچار افت می شوند ولی باشگاه ما به تصمیم سازمان لیگ احترام گذاشتیم و بدون اعتراض  قبول کردیم در این شرایط بازی کنیم. با وجود اینکه 12 روز فاصله بین بازی های ایجاد شد و به هر حال با این شرایط باید برنامه جداگانه انجام می‌دادیم خلائی پیش آمد ولی تلاش کردیم که شرایط بازیکنان را در این مدت زمانی به وضعیت ایده آل برسانیم.

مربی تیم آلومینیوم در خصوص اینکه این تیم 6 هفته است باخت نداشته و فردا هم آیا این شرایط ادامه پیدا می کند گفت: در مصاحبه‌های  قبلی هم گفتم که تلاش ما این است که تیم را در این وضعیت حفظ کنیم و ثبات ایجاد کنیم. البته می توانستیم امتیازات بیشتری هم جمع کنیم، امیدوارم دچار نوسان نشویم. تیم ما جاه طلب هستیم و فردا با تمام وجود بازی می کنیم. حیف که جای هواداران استقلال خالی است که بازی خوب تیم ما را ببینند.

وی با اشاره به مصدومیت بازیکنان این تیم گفت: تنها مصدوم ما ربیع خواه است که تا نیم فصل نمی رسد ولی وضعیت ایران پوریان و آقاخان خوب است و فکر می کنم با نظر پزشک تیم مشکلی نداشته باشند.

عبداللهی در خصوص بازی در هوای آلومینیوم گفت: من در این مورد تخصص آنچنانی ندارم ولی اگر بازی ما لغو شود که امیدوارم نشود در آنصورت مجبور هستند بازی سه شنبه پرسپولیس را هم لغو کنند. با این وجود ما تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم.

مربی تیم آلومینیوم در خصوص اینکه شلوغی نیمکت ها تبدیل به یک تاکتیک شده است عنوان کرد: این موضوع تاکتیک نیست و در تیم هایی که من بودم چنین مسائلی وجود نداشت اما وقتی نیمکتی شلوغ می کند و باعث تغییر تصمیمات داوران می شود ممکن است داوران تحت فشار قرار بگیرند. شاید اتفاقاتی درون زمین رخ می دهد که برخی مربیان ناخواسته واکنش نشان می‌دهند. اگر به این موضوع مثبت نگاه کنیم عمدی این کار صورت نمی گیرد ولی اگر ایین کار عمدی باشد ناخواسته به روح فوتبال ضربه می زند.

وی در پایان گفت: می‌دانیم استقلال چه تیم بزرگی است و گروه آنالیز ما خوب این تیم را تحلیل کرده است. ما با بازیکنان بسیار جنگنده اگر فردا 100 دقیقه هم فوتبال بازی کنیم با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال فوتبال ورزشی اراک حمید عبداللهی خطیبی فارس خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در بازی‌های اخیر استقلال یک چالش جدی را پشت سر گذاشته و آن هم فشار بیش از حد تیم رقیب و احتمال از دست رفتن نتیجه در دقایق پایانی مسابقه است و آنها در دیدار مقابل تراکتور در تلاش خواهند بود تا این مشکل را حل کنند.

استقلالی‌ها در بازی با مس‌رفسنجان، آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین در حالی که روند مسابقه را در دست داشتند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردند و در بازی با آلومینیوم و شمس آذر 3 امتیاز کامل را هم در اختیار داشتند اما در دقایق پایانی با مشکل جدی رو به رو شدند.

استقلال در بازی با آلومینیوم در ثانیه‌های پایانی مسابقه خوش‌شانس بود که دروازه‌اش باز نشد و ضربه جبیره به شکلی عجیب و با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا حسینی نفس راحت بکشد!

آنها در بازی با شمس‌آذر هم شرایط مشابهی را تجربه کردند و در حالی که دو بر صفر حاکم مطلق زمین بودند، از دقیقه 84 ورق برگشت و تحت فشار زیادی قرار گرفتند و دو گل هم وارد دروازه آنها شد تا وقت‌های اضافه این مسابقه برای آنها حساس و حیاتی شود!

این شرایط مقابل تیم تراکتور که مهره‌های خطرناک‌تری دارد و حمایت پرشورها را هم در ورزشگاه یادگار همراه خود دارند به مراتب خطرناک‌تر خواهد بود و استقلالی‌ها باید علاوه بر 90 دقیقه مسابقه برنامه ویژه‌ای هم برای ده دقیقه پایانی وقت‌های اضافه داشته باشند!

شاید استقلالی‌ها در دو بازی اخیر به دلیل مسائل فنی، خستگی بازیکنان و نبود بازیکن شاخص روی نیمکت با این مشکل مواجه شده بود اما با ادامه‌دار شدن این اتفاق یک چالش جدی و یک ترس ناخودآگاه و مسئله روحی روانی تبدیل خواهد شد!

دیگر خبرها

  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد