Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مسکو از آغاز ثبت نام گروه جدیدی از شهروندان - کارکنان بانک‌ها، بخش‌های مالی و موسسات دولتی برای انجام واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در پایتخت روسیه از روز دوشنبه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، "سرگئی سوبیانین" شهردار مسکو امروز (یکشنبه) اعلام کرد که ثبت نام برای واکسیناسیون علیه بیماری کووید-19 برای دسته‌های جدیدی از شهروندان ساکن پایتخت روسیه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

سوبیانین در بیانیه‌ای یادآور شد که به منظور گسترش دسترسی  ساکنین شهر مسکو به واکسن ویروس کرونا، از روز دوشنبه 4 ژانویه (15 دی ماه)، مقامات پایتخت پرونده گروه جدیدی برای واکسیناسیون، شامل کارمندان بخش‌های بانکی و مالی و همچنین موسسات دولتی و بودجه‌ای در سطح فدرال، منطقه و شهرداری را خواهند گشود. 

شهردار مسکو یادآور شد که مراکز واکسیناسیون همه روزه و بدون تعطیلی برای واکسیناسیون افراد داوطلب فعال خواهند بود. به گفته وی، از این پس، افرادی که پیش از این به بیماری کووید-19 مبتلا شده‌اند نیز می‌توانند واکسینه شوند.

سوبیانین همچنین پزشکان و کارکنان مراکز درمانی و کلینیک‌های پایتخت را قهرمانان سال 2020 نامید. به گفته شهردار، پس از واکسیناسیون، ساکنان پایتخت می توانند بدون محدودیت به روال زندگی عادی بازگردند.

روز گذشته "میخائیل موراشکو" وزیر بهداشت روسیه اعلام کرد، کسانی که علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند می توانند از اول ماه ژانویه گواهی واکسیناسیون را در وب سایت خدمات دولتی دریافت کنند.

واکسیناسیون علیه ویروس کرونا از تاریخ 5 دسامبر (15 آذر ماه) در مسکو آغاز شده و  ثبت نام برای آن به صورت الکترونیکی انجام می شود. مسئولان پایتخت، بر اساس اولویت بندی، گروه‌‌های مشخصی را برای واکسینه شدن، مشخص و به ترتیب اعلام می‌کنند.

لازم به یادآوری است که مقامات پایتخت روسیه قصد دارند در آینده 6 الی 7 میلیون نفر را علیه ویروس کرونا واکسینه کنند. علاوه بر این، موضوع گروه‌های دارای اولویت برای واکسیناسیون علیه ویروس کرونا، قابل بررسی و تجدید نظر است.

آغاز مرحله جدید واکسیناسیون در برابر کرونا در پایتخت روسیه6 تا 7 میلیون نفر در پایتخت روسیه در برابر کرونا واکسینه خواهند شدآغاز واکسیناسیون گسترده علیه کرونا در پایتخت روسیه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسپوتنیک ویروس کرونا اخبار روسیه اسپوتنیک ویروس کرونا اخبار روسیه واکسیناسیون علیه برای واکسیناسیون علیه ویروس کرونا پایتخت روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امید ممبینی گفت: بیش از ۷۰ هزار راس دام سبک دام در ۶۵ واحد اپیدمیولوژیک زیر پوشش رایگان واکسیناسیون قرار می‌گیرند.


وی بیماری آبله را یک بیماری عفونی ویروسی و بسیار واگیردار در دام‌ها به ویژه گوسفند و بز دانست و افزود: مهم‌ترین نشانه‌های بروز این بیماری ایجاد برجستگی‌های ریز و تاول‌ها و ضایعات روی پوست قسمت‌های فاقد پشم بدن دام است که سبب ایجاد مشکلاتی نظیر آسیب پوست، عفونت‌های ثانویه و تلفات دام می‌شود.


ممبینی واکسیناسیون را یکی از بهترین راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها عنوان کرد و ادامه داد: با واکسیناسیون می‌توان از ابتلای دام‌ها به بیماری‌های مختلف دامی جلوگیری کرد که این امر نقش بسیار مهمی در حفظ بهداشت و سلامت دام دارد که در نتیجه نقش موثری در حفظ سلامت عمومی ایفا می‌کند.

دیگر خبرها

  • گسترش حلقه آتش؛ واکاوی راهبرد جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • مسکو: ناتو برای تقابل احتمالی با روسیه آماده می‌شود