Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکساندر لاکازت، مهاجم توپچی‌ها، این روزها با درخشش خود ثابت می‌کند که صحبت‌های تیری آنری در مورد اوبامیانگ و آرسنال اشتباه بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر لاکازت ستاره تهاجمی آرسنال این روزها از وضعیتش در این تیم راضی است و توانست به روند گلزنی‌اش مقابل وست‌برومویچ نیز ادامه دهد.

 

 


آرسنال در سه بازی پشت سر هم به پیروزی رسیده است و دیشب نیز با نتیجه 4-0 وست‌بروم را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های بازی را کیران تیرنی، بوکایو ساکا و الکساندر لاکازت (2 بار) به ثمر رساندند و توانستند فشارها را از روی میکل آرتتا بردارند. 

 


لاکازت پس از اینکه در بازی برابر برایتون به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمد، توانست در این بازی دوباره به ترکیب اصلی راه یابد و فرم خوب خودش را حفظ کند. او با دو گلی که در بازی دیشب به ثمر رساند توانست آمارش را به پنج گل در چهار بازی ارتقا دهد و روند کاملا متفاوتی را از هم‌بازی‌اش پیر امریک اوبامیانگ به نمایش بگذارد. 

 

 


کاپیتان آرسنال باز هم موفق به گلزنی نشد و از اول فصل، تنها سه گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است. آماری که به شدت با روند فوق‌العاده‌ی او در فصل پیش و جام حذفی متفاوت است. 

 


تمدید قرارداد اوبامیانگ در تابستان، پس از مدت‌ها تردید در مورد آینده‌ او، هوادران آرسنال را به شدت خوشحال کرد. ولی از آن زمان تاکنون این بازیکن گابنی نتوانسته فرم خوب فصل گذشته خود را تکرار کند و همین امر، روند گلزنی توپچی‌ها را به شدت با مشکل مواجه کرده است. این مسئله‌ای بود که تیری آنری، اسطوره آرسنال و برترین گلزن این باشگاه، در مورد آن هشدار داده بود. 

 


زمانی که پس از اخراج اونای امری و قبل از آمدن میکل آرتتا، فردی لیونبرگ سکان هدایت توپچی‌ها را در دست گرفت، اوبامیانگ توانست با گلزنی برابر نوریچ و رسیدن به تساوی 2-2، آرسنال را از شکست نجات دهد. بعد از بازی آنری گفت: "اوبامیانگ دو گل زد و ما نجات پیدا کردیم. ولی این همه چیزی است که من می‌بینم. نمی‌دانم اگر اوبامیانگ نبود باید چه می‌کردیم."

 


وقتی آینده اوبامیانگ مورد تردید بود، تیری آنری در گفتگو با اسکای اسپورت گفت: "فقط این را می‌دانم که اگر باشگاه را ترک کند، دلمان خیلی برای گلزنی‌های او تنگ می‌شود. اگر گلزنی‌های او را از تیم بگیرید کار خیلی سخت می‌شود."

 


با اینکه لاکازت اکنون کمی فشار را از روی دوش اوبامیانگ برداشته است، اما هواداران این تیم امیدوارند تا جادوگرشان دوباره به فرم خوب خود برگردد.

 

آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال تیری آنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید بود و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد.

لروی سانه یکی از دو گلزن بایرن در این بازی بود و توانست در دقیقه شصت و سوم گل مساوی را با ضربه‌ای بسیار زیبا با پای چپ برای تیمش به ثمر برساند. این بازگشتی بسیار خوب برای این بازیکن بود که پس از 185 روز بار دیگر پایش به گل باز شد. آخرین باری که این بازیکن موفق به گلزنی شده بود در اکتبر ۲۰۲۳ بود. او در ۲۵ بازی نتوانست هیچ گلی به ثمر برساند و حالا یکی از مهم‌ترین گل‌ها را در لیگ قهرمانان وارد دروازه حریف کرد.

اما اتفاق عجیب و جالبی که رخ داد این بود که این ستاره آلمانی که چندین هفته به دلیل احساس درد و تورم در ناحیه استخوان لگن مشغول طی کردن روند درمان بود پس از گلزنی در این بازی هم نتوانست تحسین توماس توخل را به خاطر عملکرد خوبش به دست آورد.

سرمربی بایرن پس از پایان این بازی گفت: «سانه در حالی در این بازی به میدان رفت که برای شش یا هفت هفته فقط تمرینات انفرادی انجام داد. من دوست داشتم که زبان بدن بهتر و فشار قدرت بیشتری از او ببینم، خصوصا در بخشی از بازی در نیمه اول که کار برای ما کمی دشوار شده بود.»

سانه در ۱۵ دقیقه اول بازی بهترین بازیکن بایرن در زمین بود. او تنها پس از گذشت ۴۰ ثانیه از شروع مسابقه فرصت را داشت که تیمش را پیش بیندازد و در دقیقه هفتم هم شوت خوبی به سمت دروازه حریف زد. کارهای ترکیبی او با هری کین هم بسیار عالی بود.

اما پس از گذشت ۲۰ دقیقه، عملکرد این بازیکن افت کرد و در آن زمان بود که رئال ناگهان قدرت بیشتری گرفت و توانست توسط وینیسیوس جونیور به گل برسد. دوخل پس از این گل بر سر او فریادی کشید و در طول بازی هم بارها و بارها به کنار زمین صدایش کرد تا اشتباهاتش را به او گوشزد کند.

با توجه به اینکه این سانه چند هفته متوالی احساس درد زیادی داشت و در چهار بازی آخر بایرن در رقابت‌های بوندسلیگا غایب بود، توخل که همیشه حمایت بسیاری از این ستاره تیمش می‌کند به صراحت پس از پایان این بازی از او انتقاد کرد. این مربی آلمانی پس از پایان بازی درباره عملکرد این بازیکن گفت: «همه چیز قابل درک است چون ما او را بدون تمرین کردن و به دست آوردن ریتم بازی به زمین فرستادیم. او عملکرد تاثیرگذار در نیمه دوم داشت و توانست خودش را در ترکیب ثابت کند.»

اما به نظر می‌رسد که کریستوفر فروند، مدیر ورزشی بایرن، رضایت بیشتری از عملکرد او داشته است: «وقتی می‌بینید که او چقدر در چند هفته گذشته کم تمرین کرد و از ریتم بازی به دور بود، اینکه توانست چنین گلی به ثمر برساند برایتان جذاب‌تر می‌شود. او بازیکن کلیدی برای ما بود حالا می‌تواند روزهای خوب بیشتری را شروع کند.»

بایرن امیدوار است که سانه پس از سپری کردن ۲۵ بازی بدون گل بتواند در بازی برگشت برابر رئال مادرید هم درخششی که مقابل این تیم در بازی رفت داشت را تکرار کند و بار دیگر موفق به گلزنی شود.

دیگر خبرها

  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • آنری: در مورد رئال مادرید، هزاران «اما و اگر» وجود دارد اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟