Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار روزانه «خودرو» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ایران خودرو رشد سه درصدی ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت ایران خودرو در آخرین معاملات خود، عدد ۲,۹۸۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز حدود نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود هزار و ۱۰۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳,۰۵۰ریال آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش معاملات امروز خودرو از رقم ۳۳۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۷۱درصد از سهام شرکت ایران خودرو را حقیقی‌ها و ۲۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از یک میلیارد برگه سهم (۹۸درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۲۰میلیون برگه سهم (دو درصد)را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین پذیره‌نویسی «صندوق سرمایه‌گذاری گروه زعفران سحرخیز»؛ فرصتی برای یک سرمایه‌گذاری مطمئن ارزش سهام عدالت من (۱۳ دی ماه) دوباره به نام مستضعفان، به کام سوداگران/ وزارت صمت برای افزایش اختیارات در تنظیم بازار تلاش می‌کند اگر سهام فولاد مبارکه دارید کلیک کنید/ «فولاد» همچنان در مدار نزول نمای پایانی بورس امروز/ عقب‌نشینی شاخص کل به کانال یک میلیون و ۳۰۰واحد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینجا ایران خودرو سهام عدالت بورس سهام خودرو تحلیل بورس اخبار خودرو پیش بینی بورس فروش سهام عدالت بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس ارزش بورس سهام عدالت بازار بورس امروز شاخص بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا اقتصاد آنلاین بورس بورس امروز تهران وضعیت بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایه دلگرمی آرسنال؛ رکورد بی نظیر بوکایو ساکا در پنج لیگ معتبر اروپایی‌

بوکایو ساکا در حال تبدیل شدن به بازیکنی است که نمی توانید روی او قیمت بگذارید.

طرفداری | در جریان دیدار آرسنال و بورنموث، بوکایو ساکا زننده گل اول توپچی‌ها از روی نقطه پنالتی بود. این شانزدهمین گل ساکا در این فصل از لیگ برتر انگلیس بود و بیستمین گل او در تمام رقابت‌ها برای تیم میکل آرتتا. 

به گزارش اپتا، ساکا به اولین بازیکن آرسنال از فصل ۲۰-۲۰۱۹ پس از پیر امریک اوبامیانگ تبدیل شد که در یک فصل برای این تیم حداقل ۲۰ گل می زند (۲۹ گل اوبامیانگ). او همچنین اولین بازیکن انگلیسی این تیم از فصل ۱۳-۲۰۱۲ است که به این تعداد گل می‌رسد، آخرین بار تئو ولکات (۲۱ گل) چنین کاری برای انجام داده بود.

علاوه بر این بوکایو ساکا (۲۰ گل و ۱۴ پاس گل) در این فصل یک رکورد منحصر به فرد در کل پنج لیگ معتبر اروپایی‌ هم دارد. کسی را پیدا نمی کنید که هم بیشتر از او گل زده باشد و هم بیشتر از او پاس گل داده باشد، اگر گلزن بهتری از او سراغ دارید، تعداد پاس گل های ساکا از او بیشتر است و اگر پاسور بهتری به ذهنتان رسیده، تعداد گل های ستاره آرسنال از او پیشی می گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز دنا و ۲۰۷
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • آینده بورس در چند پرده
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • مایه دلگرمی آرسنال؛ رکورد بی نظیر بوکایو ساکا در پنج لیگ معتبر اروپایی‌
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!