Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،؛ سمانه یوسفی‌مقدم مسئول واحد بهبود تغذیۀ معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: این بسیج با هدف اطلاع‌رسانی صحیح در خصوص ارتقاء آگاهی مردم درباره دانش تغذیه‌ای همراه با رعایت توصیه‌های بهداشتی و دست‌یابی به بالابردن سیستم ایمنی بدن اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ضمن بیان این موضوع که یازدهمین بسیج ملی اطلاع رسانی تغذیه از ۱۵ تا ۳۰ دی‌ماه ۹۹ اجرا می‌شود، افزود: رعایت الگوی غذایی سالم در شرایط عادی لازمه برخورداری از سلامت است، اما در بحران‌هایی مانند کرونا، تبعیت از یک الگوی تغذیه‌ای سالم یکی از مهمترین و اساسی‌ترین عوامل در تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامت محسوب می‌شود.

یوسفی ادامه داد: راه‌اندازی پویش یک بشقاب سلامتی، برگزاری مسابقه، تولید رسانه‌های آموزشی و برگزاری نشست خبری از جمله برنامه‌هایی است که در این بسیج در جمعیت تحت پوشش دانشگاه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام//ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علم تغذیه مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم

 علی خیور اظهار کرد: جشنواره نوجوان سالم یکی از مهمترین برنامه های طرح یاریگران زندگی است که مبنای آن پیشگیری از خشونت ، استعمال مواد مخدر ، اعتیاد و رفتارهای پرخطر است.

وی ترویج شیوه های  زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر را از مهمترین موضوعات این جشنواره عنوان کرد و افزود : اکنون مهمترین اصل مورد قبول در حوزه تعلیم و تربیت ، اصل پیشگیری است که یکی از اهداف این جشنواره است.

خیور ادامه داد: این جشنواره در تمامی مدارس استان با مشارکت ۶۵۴۶ دانش آموز و ۹۶ همکار فرهنگی در سیستان و بلوچستان برگزار شد که از مجموع ۵۲۱۰ اثر دریافتی ، ۴۰۰ اثر به دبیرخانه استانی و ۱۶ اثر به مرحله کشوری راه یافتند.

 دراین مراسم از نفرات برتر سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم تجلیل به عمل آمد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست