Web Analytics Made Easy - Statcounter

کره‌جنوبی برای توسعه فناوری نانو در این کشور بودجه این حوزه را در سال آینده، ۷۰ درصد افزایش داده است. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، براساس اطلاعیه وزارت علوم و فناوری اطلاعات کشور کره‌جنوبی، این کشور مبلغ ۲۸۷٫۹ میلیارد وون (۲۶۳ میلیون دلار) در تحقیق و توسعه مواد جدید و فناوری نانو در سال آینده سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بودجه سال ۲۰۲۱ وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات برای فناوری نانو و تحقیق و توسعه حوزه مواد ۲۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. این بودجه حوزه فناوری نانو ۷۰ درصد از ۴۱۷٫۳ میلیارد وون تخصیص یافته برای حمایت از بخش‌های مواد، قطعات و تجهیزات کره‌جنوبی را به خود اختصاص داده است.

حدود ۴۱٫۵ میلیارد وون به ۲۸ تیم تحقیقاتی اعطا می‌شود که روی کشف مواد جدید کار می‌کنند موادی که می‌تواند برای محصولات جدید استفاده شود. علاوه‌بر این، ۳۴٫۴ میلیارد وون به پروژه‌های تولید مواد مورد استفاده در نمایشگر‌ها اختصاص می‌یابد موادی که قابلیت انتقال سیگنال‌های صوتی و تصویری و همچنین دستگاه‌های الکترونیکی را دارند.

این وزارتخانه ۶ میلیارد وون را برای حمایت از تحقیقات در زمینه نانوزیست‌فناوری اختصاص داده است. مطالعات مربوط به فناوری‌هایی که قرار است منجر به تولید مواد کلیدی به‌منظور حمایت از محصولات صادرات اصلی کره‌جنوبی شود، از جمله نیمه‌هادی‌ها، نمایشگر‌ها و خودرو، بودجه ۸۳٫۲ میلیارد وون دریافت می‌کنند.

این بودجه ۸۳٫۲ میلیارد وونی در کنار بودجه ۵ تریلیون وون قرار می‌گیرد که در ماه ژوئیه برای حمایت از صنایع مواد، قطعات و تجهیزات برای اطمینان از ثبات تأمین کالا‌های اصلی صادرات کشور اختصاص داده شده‌است. وزارت ICT قصد دارد ۶۴٫۳ میلیارد وون برای ایجاد امکانات جدید برای نیمه هادی‌ها هزینه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فناوری نانو بودجه توسعه فناوری سرمایه گذاری فناوری نانو میلیارد وون کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان

دریافت 30 MB کد خبر 6090437

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»