Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد هراتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به موفقیت خود و تعدادی دیگر از هنرمندان در جایزه موسیقی جهانی «گلوبال» توضیح داد: خوشبختانه همراه با حضور قدرتمند و با کیفیت هنرمندان کشورمان بنده نیز موفق شدم برای آهنگسازی آلبوم «اعتقادات پنهان» یکی از مدال‌های نقره جایزه جهانی «گلوبال» را دریافت کنم. این مدال در بخش کمپوزیسیون و آهنگسازی به آلبوم اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توضیح نحوه برگزاری جایزه جهانی «گلوبال» بیان کرد: «گلوبال موزیک اَواردز» نهادی بین‌المللی برای حضور هنرمندان مستقل است که تعداد بسیار زیادی از هنرمندان از سرتاسر جهان با شرکت در آن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. این در حالی است که در هر دوره از این رقابت‌ها تنها به ۹ نفر از شرکت کنندگان مدال طلا و به تعدادی دیگر مدال نقره و برنز در بخش‌های مختلف موسیقی اعطا می‌شود. توضیح اینکه دریافت مدال نقره این جایزه جهانی نیز همچون مدال طلای آن به عنوان دستاوردی ارزنده برای هنرمندان معرفی شده است.

این آهنگساز که طی سال‌های گذشته در پروژه‌های پرمخاطب و متفاوتی از جمله «زمین مقدس» حضور داشته، بیان کرد: این باعث خوشحالی و خرسندی است که در این دوره هنرمندانی چون احمد میرمعصومی، حسام ناصری، علیرضا قربانی، گروه «سیریا»، میلاد علیپور و تعدادی دیگر از هنرمندان کشورم توانسته‌اند در رویداد مهمی چون گلوبال موفق به دریافت مقام‌های حائز اهمیتی شوند. امیدوارم این اهمیت و رتبه مقدمه‌ای برای معرفی موسیقی درست و خوب برای مخاطبان کشورمان باشد.

فرهاد هراتی از جمله آهنگسازان و خوانندگانی است که طی سال‌های گذشته علاوه بر تدریس و آهنگسازی در قالب همراهی با گروه کُر «نامیرا» و تجربه‌های شخصی در پروژه‌هایی چون «زمین مقدس»، آلبوم «فصل سکوت» حضور داشته که هریک از این آثار نیز با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده‌اند.

کد خبر 5112457 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهاد هراتی موسیقی ایرانی موسیقی تلفیقی موسیقی کلاسیک قاسم سلیمانی تئاتر ایران جشنواره فیلم عمار جشنواره سردار آسمانی عکاسی موسیقی ایرانی فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی آلبوم موسیقی سینمای مستند حوزه هنری شبکه پنج سیما سازمان صداوسیما درگذشت چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟