Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@10:30:36 GMT

جابه‌جایی خطوط ۴۰۱ اکبرآباد و سینا

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۴۶۸۷

جابه‌جایی خطوط ۴۰۱ اکبرآباد و سینا

ایسنا/فارس مدیر امور یک توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که در راستای تسهیل احداث سیل‌بند و حوضچه آرامش آب در محدوده دروازه قرآن و ارتقاء اطمینان شبکه، کار جابه‌جایی خطوط ۴۰۱ اکبرآباد و سینا، در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه ممکن اجرایی شده است.

بازیار یکشنبه ۱۴ دی در جمع خبرنگاران گفت: بعد از وقوع سیل مخرب فروردین سال ۹۸، مجموعه مدیریت شهری شیراز به دنبال طراحی و اجرای راهکارهایی برای ممانعت از وقوع حوادث مشابه، پروژه‌ای را در محدوده شهرک آب زنگی، اجرایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این پروژه شامل احداث یک سیل بند و حوضچه تثبیت و آرامش بود تا آب جاری حاصل از بارندگی‌ها قبل از ورود به کانال انتقال در ورودی دروازه قرآن، مدیریت شده و از شدت و مخاطرات آن کاسته شود.

بازیار ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از خط ۴۰۱ایستگاه اکبرآباد ( به عنوان یکی از خطوط اصلی تامین کننده برق بخشی از شهرستان شیراز)، در محدوده حوضچه آرامش بالادست چشمه زنگی قرارمی گرفت ، که علاوه بر وجود احتمال سقوط پایه‌ها، امکان انجام عملیات سرویس و نگهداری سلب می‌شد بنابراین جابه‌جایی پایه‌ها و خط مربوطه، الزامی بود و باید در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌شد.

 بازیار با اشاره به قرار داشتن این خط در نقطه‌ای صعب العبور، گفت: برای ایجاد دسترسی مناسب، با همکاری شهرداری منطقه سه شیراز، ابتدا یک جاده دسترسی احداث و کارگاه مورد نظر در محل برپا شد.

وی ادامه داد: در یک عملیات جهادی، نیروهای توانمند شرکت توزیع نیروی برق شیراز، ۵۰۰ متر از خط ۴۰۱ اکبر آباد به عنوان یکی از خطوط خروجی ایستگاه برق اکبرآباد و نقطه مانوری با ایستگاه دروازه قرآن را با موفقیت جابه جا نمودند.

مدیر امور یک توزیع نیروی برق شیراز، هزینه اجرای این پروژه را ۱۵۰۰ میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این هزینه از محل منابع و اعتبارات داخلی شرکت توزیع نیروی برق شیراز تامین و پرداخت شد.

بازیار در ادامه گفت: یکی دیگر از پروژه‌های جهادی اجرا شده توسط امور یک توزیع برق شیراز، تعویض بخشی از سیم‌های شبکه فشار متوسط خط ۴۰۱ سینا واقع در محدوده دانشکده کشاورزی در روستای باجگاه بود.

وی گفت: در این اقدام جهادی، با هدف ارتقاء کیفیت شبکه و اطمینان از پایداری آن در شرایط مختلف جوی، ۴ کیلومتر از سیم این خط فشار متوسط، با سیم روکش‌دار تعویض شد.

بازیار خاطرنشان کرد: تعویض این بخش از شبکه به دلیل قرار گرفتن در محدوده فضای سبز و مشجر دانشکده کشاورزی شیراز، که احتمال خطر اتصال و قطعی برق را خصوصا در مواقع بارندگی و شرایط ناپایدار جوی باعث می شد، به عنوان یک ضرورت عنوان نمود.

مدیر امور یک توزیع برق شیراز گفت: با تعویض این بخش از شبکه برق خط ۴۰۱ سینا، که یکی از خطوط اصلی تامین کننده برق دانشکده کشاورزی و منطقه اکبر آباد محسوب می‌شود، ضمن رفع نیاز به هرس درختان و کمک به حفظ محیط زیست، زمینه ارتقاء پایداری شبکه و افزایش اطمینان از تامین برق با کیفیت برای مشترکان، فراهم شده است.اجرای این طرح ۱۲۰۰ میلیون ریال هزینه در برداشته است.

بازیار در ادامه گفت: علیرغم مشکلات و موانع مختلف اقتصادی و فشارهای موجود، این شرکت با عملکردی جهادی، اقدامات شاخص و اثرگذاری را با بهره گیری از توان و تخصص و امکانات داخلی، در راستای تامین برق مطمئن و پایدار، اجرایی کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شرکت توزیع نیروی برق شیراز توزیع نیروی برق شیراز امور یک توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۷۲۷ هزار عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و دستگیری ۲ متهم در شهرستان زابل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل مسکونی در سطح شهرستان زابل در امر تهیه و توزیع داروی خارج از شبکه توزیع، قاچاق و غیرمجاز فعالیت گسترده ای دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از هماهنگی های قضائی و در بازرسی مأموران انتظامی از این منزل بیش از 727 هزار و 700 عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و غیرمجاز کشف و منزل مسکونی متخلف نیز پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه 80 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص دو متهم دستگیر و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار جلیلیان با بیان اینکه فروش داروهای غیرمجاز سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان