Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیر بنیاد مسکن شیراز با بیان اینکه امسال تحول ویژه‌ای در بازنگری طرح های هادی روستاهای این شهرستان بود، گفت: این طرح‌ها با نظر کارشناسی و دیدگاه سازمان‌ها و دستگاههای مسئول، بازنگری می‌شود.

مسعود صف شکن در نشست‌های کارشناسی و هماهنگی بازنگری طرح هادی روستاها مختلف بخش مرکزی شهرستان شیراز گفت: بخش مرکزی شهرستان شیراز ظرفیت های کم نظیری در توسعه روستایی دارد و اجرای طرح‌های بازنگری زمینه ساز سکونت متقاضیان زمین و زوج‌های جوان در این مناطق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از بنیاد مسکن فارس، صف شکن اضافه کرد: نزدیکی این مناطق به شیراز و افزایش تقاضا برای سکونت در مناطق روستایی با رشد مضاعف مواجه است لذا بازنگری در طرح‌های هادی و ایجاد زمینه برای سکونت و مهاجرت معکوس به این مناطق اجتناب ناپذیر شده است.

صف شکن به برخی از فعالیتهای انجام شده درراستای توسعه روستایی دراین شهرستان هم اشاره کرد و گفت: واحد صدور سند در این بنیاد در این زمینه فعالیت چشمگیر داشته است.صدور اسناد مالکیت با مشارکت و همراهی ثبت اسناد و املاک انجام می‌شود.

 او خاطرنشان کرد:،صدور تعداد ۵۲ هزار ۳۹۱جلد سند مالکیت در سطح شهرستان شیراز با همکاری ادارات ثبت اسناد واملاک نواحی مختلف  از جمله عملکردهای قابل توجه است. 

صف شکن اهداف صدور سند را ایجاد انگیزه برای کاهش مهاجرت‌ها، تثبیت مالکیت وازبین بردن اختلافات ملکی، ایجاد روحیه امنیت و تغییر نگرش به ملک به عنوان یک پشتوانه مالی، ایجاد ثبات سکونت در روستا وجلوگیری از پدیده مهاجرت از روستا به شهر، امکان استفاده آسان دراخذ تسهیلات بانکی و تسریع درروند مقاوم سازی مسکن روستایی اعلام کرد.

او به عملکرد سال گذشته واحد صدور سند اشاره کرد و گفت: در سالی که گذشت بنیاد مسکن با صدور تعداد ۹۶۰جلد سند مالکیت و تهیه نقشه ثبتی ۸۸ روستای شهرستان شیراز عملکرد قابل توجهی داشته است.

صف شکن فعالیت‌های انجام شده درواحد مسکن روستایی این بنیاد را هم تشرح کرد و گفت: پرداخت ۹ هزار ۹۷۱ فقره تسهیلات مقاوم سازی از طریق بانک‌های عامل  از سال ۱۳۸۷ تاکنون جهت ساخت منازل مقاوم روستایی یک شاخص قابل توجه در شهرستان شیراز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بنیاد مسکن مهاجرت از روستا طرح هادی روستایی شهرستان شیراز شهرستان شیراز صف شکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد

علی بحرانی در بازدید از راه‌های روستایی بخش شنبه و طسوج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در چند روز اخیر شاهد بارش خوب باران در نقاط مختلف شهرستان بودیم که منجر به خوشحالی مردم شده است.

فرماندار دشتی افزود: از ظهر امروز نیز موج شدید باران در شهرستان شروع شد و بالا آمدن آب دره‌های فصلی منجر به مسدود شدن راه شنبه_ درویشی، باغان _ کردلان شده است.

بحرانی بیان کرد: در حال حاضر آب، برق و تلفن روستاهای کردلان، باغان قطع است.

وی از آمادگی کامل نیروهای دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان خبر داد و گفت: به محض پایین آمدن آب سریعاً نیروهای خدمات رسان وارد روستا می‌شوند و مشکل آب و برق حل می‌شود.

بحرانی یادآور شد: انتظار داریم مردم از تجمع در مسیر رودخانه و دره‌های فصلی جدا خودداری کنند..

کد خبر 6095217

دیگر خبرها

  • کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • تأمین آب 7500 هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است