Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر اماکن تهران بزرگ گفت: با توجه به بررسی‌های کارشناسی، تالار‌های پذیرایی تهران که با شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته فعالیت آن‌ها متوقف شده بود در آستانه آغاز فعالیت مجدد از هفته آینده هستند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی با اشاره به اینکه متاسفانه با شیوع بیماری کرونا تمام واحد‌های صنفی تالار‌های پذیرایی در تهران و سطح کشور تعطیل شدند و این ضرر و زیان جبران ناپذیری را به این واحد‌ها وارد کرده است، بیان داشت: در جلسه‌ای که روز گذشته با حضور فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران برگزار شد، تمام نقطه نظرات بررسی‌های کارشناسی در این زمینه ارائه و مقرر شد چنانچه تالار‌های پذیرایی در تهران با یک سوم ظرفیت خود میهمان بپذیرند، فعالیت مجددا این واحد‌های صنفی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطر نشان کرد: تصمیم نهایی در این جلسه این شد که با طرح این مساله با استانداری تهران، اگر استانداری موافقت کند تالار‌های پذیرایی از هفته آینده فعالیت خود را آغاز کنند به شرطی که با یک سوم ظرفیت کار کنند تا ضمن رعایت فاصله گذاری، پروتکل‌های بهداشتی نیز در این واحد‌های صنفی به دقت رعایت شود.

معاون نظارت براماکن عمومی تهران بزرگ با اشاره به تعداد تالار‌های پذیرایی در تهران یادآورشد: بیش از ۶۰۰ تالار پذیرایی در تهران وجود دارد که متاسفانه از اواخر سال گذشته تعطیل شده اند و نیروی انسانی آن نیز بیکار شده و ضرر زیادی متوجه تالار‌های پذیرایی شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: به دلیل جلوگیری از انتشار ویرس کرونا و حفظ سلامتی مردم و شهروندان، تاکنون مشکلات زیادی از واحد‌های صنفی را با برگزاری جلسات کارشناسی با مسئولان حل و فصل شده و امیدواریم با موافقت استانداری تهران مشکلات این واحد‌های صنفی را نیز برطرف کنیم.

سرهنگ مرادی در خصوص میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحد‌های صنفی در سطح شهر تهران، اظهارداشت: بازرسی‌های مستمر اتاق اصناف و اتحادیه‌ها و پلیس اماکن عمومی نشان می‌دهد که خوشبختانه تمام واحد‌های صنفی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصمم هستند، به طوری که هم اکنون افراد بدون ماسک نمی‌توانند وارد واحد‌های صنفی در سطح شهر تهران شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تالار پذیرایی ویروس کرونا استانداری تهران شیوع کرونا تالار های پذیرایی پذیرایی در تهران واحد های صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع سیگار خارجی و توتون در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری، سیگارهای قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6089458

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده