Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در گفتگو با خبرنگارپارسینه  در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: در بازار امروز قیمت هر اونس طلای جهانی یک هزار و ۸۹۹ دلار و قیمت هر اونس نقره هم ۲۶ دلار و ۴۷ سنت است.

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۶۵ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربع سکه هم با قیمت ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال  طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۵ میلیون و ۱۵ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۵ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۱۵۷ هزار ۷۰۰ تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۳۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۶۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۵۴۳ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: حباب سکه با افزایش به ۴۸۰ هزار تومان رسید. نرخ دلار در بازار آزاد ۲۵ هزار و ۶۲۰ تومان است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کارشناس بازار سکه و طلا طلا قیمت طلا قیمت سکه پارسی خبر هزار تومان عیار با قیمت یک گرم طلای ۱ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت انواع ساندرو در بازار امروز مشخص شد. 

به گزارش اقتصاد آنلاین، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۸ با کارکرد ۳۷ هزار کیلومتر یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین ساندرو مدل ۱۳۹۷ با کارکرد ۴۰ هزار کیلومتر، یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع ساندرو در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • حراج شمش طلا در مرکز مبادله توانسته به قیمت بازار آزاد کمک کند؟