Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ شجاعی نسب معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایست و بازرسی علی آباد شهرستان بیرجند به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو، ۲۴ لپ تاپ خارجی قاچاق کشف کردند که کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شجاعی نسب تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

کشف ۶۳۷ میلیون ریال کالای قاچاق در نهبندان


سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودرو، ۷۵ قطعه عروس هلندی و مقداری البسه خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا بر نظریه کارشناسان ۶۳۷ میلیون ریال برآورد شد.

بیشتر بخوانید

تماس بیش از ۲۵۴ هزار نفر با پلیس خراسان جنوبی


سرهنگ رحیمی تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و قاچاقچیان اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق خودرو مکشوفه بازرسی برخورد قاطع مقام قضائی متهم دستگیر میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با وانت حامل سوخت قاچاق در محور نهبندان - زاهدان ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ علیرضا رضایی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در این خصوص به رسانه‌ها اظهار کرد: ساعت پنج و ۱۰ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۴ محور نهبندان - زاهدان، بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس با یک وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی خودرو تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و ۲ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است.

وی گفت: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

تردد خودروهای شوتی حامل سوخت قاچاق با سرعت‌های بالا از معضلات جاده‌های شرق کشور و خراسان جنوبی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت