Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: در این مسابقه به دنبال جبران شکست دور رفت بودیم. خبرگزاری میزان - رحمان محمدی راد پس از پیروزی ۳ بر یک تیم والیبال سپاهان اصفهان مقابل شهرداری گنبد در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: بازی سنگینی بود. بعد از تغییراتی که گنبدی‌ها در تیم خود ایجاد کردند، سرویس‌های خوبی زدند و ما را تحت تاثیر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه به دنبال جبران شکست دور رفت بودیم. اشتباهی که در دور رفت مرتکب شده بودیم را تکرار نکردیم و به هدف خود رسیدیم.  

وی ادامه داد: توقع بازی سنگین تری را مقابل شهرداری گنبد داشتیم. با توجه به شرایط تلاش کردیم تا از تمام نفرات خود استفاده کنیم. از عملکرد شاگردانم رضایت دارم و امیدوارم در چنین مسابقاتی بازهم بتوانیم شکل تیمی خود را حفظ کنیم و برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان درمورد جذب امیری و کمالوند، خاطرنشان کرد: هر دو بازیکن هنوز از آمادگی کامل به دور هستند، چون مدتی تمرین نکردند. نیاز به زمان دارند تا در بهترین شرایط قرار بگیرند. کمالوند در همان ابتدای مسابقه از ناحیه زانو احساس درد کرد و ناچار شدیم وی را تغییر دهیم. امیری هم به زودی به ترکیب ما اضافه خواهد شد.

عظیم جزیده پس از شکست تیم شهرداری گنبد مقابل تیم سپاهان اصفهان، اظهار داشت: بازی با کیفیت بود، اما در حمله کمی از سپاهان ضعیف‌تر عمل کردیم، ولی در سایر فاکتور‌ها برابر بودیم. دفاع خوبی داشتیم، اما در امتیاز‌های حساس و یاران توانستیم بازی را به نفع خود برگردانیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد ادامه داد: تمرکز بازیکنان به هم خورد و نتوانستیم آن‌ها را به بازی برگردانیم. از بازی راضی هستم به تیم خود‌ می‌بالم. تیم بسیار با کیفیتی نشان دادیم با توجه به اینکه برای سپاهان بسیار قابل احترام است و کادر فنی خوبی در اختیار دارد.

جزیده در پایان گفت: می‌توانستیم بازی را به ست پنجم بکشانیم به تیم خسته نباشید می‌گویم امیدوارم برای بازی‌های بد برنامه ریزی بهتری داشته باشیم و بتوانیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم. بیشتر بخوانید: شهنازی: سایپا هنوز نقاط ضعف بسیار زیادی دارد/ طلوع کیان: دریافت‌های بازیکنانمان بسیار متزلزل بود

انتهای پیام/ 

برچسب ها: لیگ برتر والیبال عظیم جزیده رحمان محمدی راد سپاهان اصفهان شهرداری گنبد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال رحمان محمدی راد سپاهان اصفهان شهرداری گنبد سپاهان اصفهان شهرداری گنبد دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد

به گزارش همشهری‌آنلاین، خبر بد حوزه ورزش و رسانه هم درگذشت استاد مسعود اسکویی بود؛ گوینده و گزارشگر قدیمی رادیو که شاید خیلی از هموطنان ما با صدای مخملی و درجه یک او عاشق فوتبال شدند. مخصوصا در زمانه‌ای که فناوری تا این اندازه پیشرفت نکرده بود و تلویزیون بسیاری از مسابقات را پخش نمی‌کرد، مردم بیشتر شنونده رادیو بودند و بازی‌ها را از آن طریق دنبال می‌کردند.

در چنین شرایطی صدای بسیار خاص استاد اسکویی، لذت تعقیب مسابقات را دوچندان می‌کرد. چه عصرهایی که دل به دل آن صدا دادیم و سرنوشت تیم‌های محبوبمان را از دریچه آن حنجره طلایی دنبال کردیم.

غم‌انگیزتر از کوچ این بزرگان، این است که جای خالی آنها به آسانی پر نمی‌شود و گاهی به‌نظر می‌رسد رفتن هر کدام‌شان، خلئی جبران‌ناپذیر برای حوزه کارشان است. روحش شاد.

کد خبر 848887 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها رسانه - رادیو خبر مهم فوتبال

دیگر خبرها

  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور جبران شد
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • نصف کم‌بارشی‌های کشور با بارش های امسال جبران شد
  • خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است