Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پروژه اطلس ملی فولاد ایران از به روز رسانی جدید این بانک اطلاعاتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، سید محمدرضا دانشگر ضمن اعلام خبر به‌روز رسانی جدید این بانک اطلاعاتی، اظهار کرد: اطلاعات اطلس ملی فولاد ایران در اپلیکیشن انجمن تولیدکنندگان فولاد (ISPA APP ) دائماً توسط تیم پشتیبانی اطلس و همچنین مدیران شرکت‌های تولیدکننده و تامین‌کننده در حال به روز رسانی است؛ اما در این مقطع زمانی بخش جدیدی تحت عنوان بخشنامه‌ها و مقررات به این نرم افزار اضافه شده و سایر بخش‌ها نیز تکمیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: لذا نسخه جدیدی از اپلیکیشن ارائه شده که برای دریافت این اطلاعات جدید، لازم است کاربران نسخه جدید اپلیکیشن را از سایت انجمن به نشانی www.steeliran.org  دانلود و نصب نمایند یا نرم‌افزار نصب شده در تلفن همراه خود را به‌روزرسانی کنند.

به گفته وی برخی از مهم‌ترین به روزرسانی‌ها  در نسخه جدید اپلیکیشن اطلس ملی فولاد ایران شامل اضافه شدن قسمت بخشنامه‌ها و مقررات و به روزرسانی اطلاعات آن،  اضافه شدن آمارهای ماهیانه از فولاد ایران و جهان، افزایش تعداد کارخانه‌های تولیدکننده فولاد به ۳۱۱ شرکت، افزایش تعداد تامین‌کنندگان زنجیره آهن و فولاد به ۶۶۵ شرکت، به‌روزرسانی اطلاعات خطوط تولید واحدهای جدید فولادی و همچنین به‌روزرسانی و بهبود رابط کاربری اپلیکیشن با توجه به بازخوردهای اخذ شده از کاربران و مدیران فولادی است.

 مدیر پروژه اطلس ملی فولاد ایران همچنین تعداد حساب‌های کاربری فعال در اپلیکیشن ISPA APP را بیش از ۲۵۰۰ کاربر تا پایان آذرماه اعلام کرد و گفت: بیش از ۵۰۰ کاربر از این نرم افزار استفاده روزانه و مستمر دارند. همچنین آماده سازی زیر ساخت‌های لازم برای اضافه شدن بخش مناقصه‌ها و مزایده‌ها در این نرم افزار صورت گرفته است؛ امیدوار است که این بخش نیز تا پایان سال جاری به اطلس ملی فولاد ایران اضافه گردد.

شایان ذکر است که اطلس ملی فولاد ایران بانک اطلاعاتی جامع زنجیره آهن و فولاد ایران است که علاوه بر نقشه، اپلیکیشن موبایلی را نیز به همراه دارد. بنابراین در هر لحظه و در هر مکان به اطلاعات بیش از ۳۰۰ کارخانه فعال و طرح‌های فولادی کشور و همچنین بیش از ۶۵۰ تامین کننده اصلی صنعت فولاد دسترسی وجو دارد. اطلس ملی فولاد ایران توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و ایمیدرو و مشارکت کارخانه‌های بزرگ زنجیره آهن و فولاد کشور تهیه و منتشر شده و دائما به روز رسانی می شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انجمن تولیدکنندگان فولاد روز رسانی نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در روزهایی که دولت تلاش می‌کند به وضعیت مالیات ستانی کسب و کارها نظم و شفافیت ببخشد، اپراتور تلفن همراه ایرانسل با ارسال پیامک های تبلیغاتی برای واگذاری خط های چند صد میلیون تومانی خود به سودهایی فراتر از معامله یک شمش طلا فکر می کند.

خط های رند شماره تلفن همراه هم اکنون به یکی از ابزارهای سرمایه گذاری تبدیل شده که نه تنها از نظارت مالیاتی شفاف برخوردار نیست بلکه به پوشش دهنده ریسک سرمایه در دوران تورمی تبدیل شده که حتی با نزولی شدن قیمت ارز و سکه و یا سهام، امکان سقوط قیمت این خط های رند ممکن نیست.

بهره برداران این سیم کارت های لاکچری عده ای خاص هستند که به لطف نوسانات تورمی به ثروت بادآورده دست یافته اند و دور از انتظار نیست که جز فراریان مالیاتی هم محسوب شوند.

اپراتور ایرانسل که در گرانفروشی بسته های حجم اینترنت و رومینگ و پرونده های متعدد مزاحمت دکل مخابراتی همواره مورد انتقاد افکار عمومی است در تازه‌ترین اقدام خود تعدادی از خطوط رُند خود را به اصطلاح به مزایده گذاشته است که در بالاترین رقم به ۲۰۰ میلیون تومان و ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

این وضعیت البته منجر به خلق اصطلاحاتی با نام‌های پله ای، آینه ای، جفت جفت، چهارتایی و غیره در بازار سیم کارت تلفن همراه شده بطوریکه با تکیه بر همین واژه های سوداگری، رقم های میلیاردی در بازار خط موبایل جابه‌جا می‌شود که البته روزانه بر قیمت خط‌های رند هم افزوده می‌شود در حالی‌که مشخص نیست نحوه نظارت مالیاتی و مالیات ستانی از خرید و فروش این شماره‌های گران قیمت‌تر از طلا چیست و مکانیسم قیمت گذاری آن چگونه است.

دیگر خبرها

  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا