Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@02:48:46 GMT

کاهش ۱۹ درصدی سرقت ها در بافق

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۵۱۱۵

کاهش ۱۹ درصدی سرقت ها در بافق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س)، گفت: در ۹ ماهه اول امسال در سطح شهرستان بافق با کاهش ۱۹ درصدی سرقت‌ها روبرو بودیم که به همین منظور سرقت موتورسیکلت ۴۰ درصد کاهش، سرقت خودرو ۱۰ درصد کاهش و سرقت داخل خودرو نیز ۳۸ درصد کاهش داشت و کشف سرقت منزل با افزایش ۲۷ درصدی و کشف سرقت مغازه و اماکن دولتی نیز هر دو با افزایش ۱۰۰ درصدی روبرو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طولابی نژاد افزود: تصادفات درون و برون شهری نیز در مجموع در طول این مدت ۲۳ درصد کاهش داشت.

او وضعیت انتظامی شهرستان بافق را بسیار خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: با همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی شهرستان و با تمام تلاش و پتانسیل خود اقداماتی را که ثمره آن ایجاد امنیت باشد انجام می‌دهیم.

 طولابی نژاد با اشاره به راه اندازی پلیس فتا از چند ماه پیش در شهرستان، افزود: همکاران ما فضای مجازی شهرستان را تحت پوشش دارند و آن را روزانه رصد می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان به مرکز شماره گذاری، مراکز صدور گواهینامه، خدمات وظیفه عمومی و غیره اشاره و تصریح کرد: در سطح شهرستان یک مجموعه کامل خدمات انتظامی داریم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا سرقت خودرو درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: به دنبال افزایش سرقت از خانه‌باغ‌های این شهرستان و شهرستان‌های همجوار مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده در این زمینه ۳ متهم و یک نفر مالخر شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: سارقان در بازجویی خود به ۲۴ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه‌باغ‌های این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین در ادامه به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد